اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

تدوین برنامه 5 ساله عمران شهری آبادان در دستور کار منطقه آزاد اروند

شهردار آبادان گفت: تدوین برنامه پنج ساله عمران شهری آبادان می‌تواند به عنوان یک بیس کاری مورد استفاده منطقه آزاد اروند باشد.

تدوین برنامه 5 ساله عمران شهری آبادان در دستور کار منطقه آزاد اروند

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و منطقه آزاد اروند ایجاد شده است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

شیرازی افزود: دغدغه مسئولان سامان منطقه آزاد اروند و شهرداری خدمت به مردم شریف آبادان و رفع مشکلات موجود است نه به رخ کشیدن تلاش‌ها و کارکردها که ما نیز در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

شهردار آبادان تصریح کرد: تدوین برنامه پنج ساله عمران شهری آبادان می‌تواند به عنوان یک بیس کاری مورد استفاده منطقه آزاد اروند باشد.

وی ادامه داد: به طور حتم مطالعات انجام شده می‌تواند مورد استفاده مشاور طرح جامع شهرهای آبادان و خرمشهر (محدوده جدید منطقه آزاد اروند) قرار گیرد تا بیش از پیش شهر به سوی عمران و آبادی پیش رود.

شیرازی از آمادگی شهرداری آبادان برای همکاری با مشاور ملی و یا بین‌المللی تهیه و تدوین طرح جامع شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر افتخار دارند در کنار تلاشگران منطقه آزاد در زدودن زنگارها از چهره مناطق و محلات این دو شهر با آنها همکاری کنند زیرا شورا و شهرداری بعد از الحاق محدوده به فعالیت خود ادامه خواهند داد و فصل جدیدی از همکاری‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول