اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع)‌ اردبیل:

8 تیم جهادی راهی روستاهای محروم اردبیل می‌شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع)‌ استان اردبیل گفت: هشت تیم جهادی در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر عازم مناطق روستایی محروم و دورافتاده می‌شوند تا خدماتی را به ساکنان این مناطق ارائه کنند.

8 تیم جهادی راهی روستاهای محروم اردبیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی صبح امروز در مراسم بدرقه این کاروان‌ها به مناطق محروم روستایی اظهار داشت: این هشت تیم و گروه جهادی با نام شهید تهرانی عازم مناطق محروم و روستایی اردبیل شدند که شامل تیم‌های پزشکی، دامپزشکی، حقوقی، مروج بخش کشاورزی، بنیاد شهید، کمیته امداد، هلال احمر، بسیج طلاب است که در مدت 10 روز به هموطنانمان خدمات ارائه کرده و آنها را از مزایای این برنامه‌های متنوع برخوردار می‌کنند.

وی تصریح کرد‌: در این تیم‌ها بیش از 25 نفر از متخصصان اعم از متخصصان گروه‌های پزشکی، دامپزشکی و ‌تیم‌های ترویج کشاورزی حضور پیدا کرده و به مراجعان خدمات باکیفیت ارائه می‌کنند و در کنار آن با توزیع داروهای رایگان سعی می‌شود تا مداوای بیماران با مطلوبیت خاص انجام شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع)‌ استان اردبیل حضور چهار وکیل و کارشناس حقوقی را در این گروه جهادی و کاروان امدادرسان یادآور شد و افزود: گروه‌های اعزامی از کمیته امداد اقدام به توزیع سبد کالایی کرده و از تیم بسیج طلاب نیز تعداد زیادی از روحانیون حضور پیدا کرده تا پاسخگوی سئوالات شرعی مردم و شبهات آنها باشند که در این زمینه به نظر می‌رسد این تیم‌های اعزامی با استقبال ساکنان روستاهای محروم واقع شوند تا در مدت 10 روزی که در این مناطق ساکن هستند با جان و دل و روحیه مضاعف فعالیت کنند.

فیاضی ادامه داد: این گروه‌های جهادی به همت بسیج سازندگی ناحیه اردبیل و در گرامیداشت سی ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عازم مناطق محروم شدند تا طعم خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را که در بخش‌های مختلف انجام می‌شود به آنها چشانده و اعلام کنند که امروز در سایه انقلاب اسلامی همه همت و تلاش مسئولان بر آن است تا محرومیت‌ها و نداری‌ها به پایان رسیده و با برقراری عدالت همه ساکنان کشورمان اعم از شهری و روستایی بتوانند از امور رفاهی استفاده کنند.

این مسئول بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد امنیت و آرامش خاطر در جامعه و زدودن آثار فقر و نداری از جامعه اعلام کرد و گفت: این پیام حقیقی انقلاب اسلامی و تلاش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح وی مقام معظم رهبری است که کوخ‌نشین‌ها بر کاخ‌نشین‌ها برتری یافته و مستضعفان بتوانند در سایه انقلاب اسلامی جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع)‌ استان اردبیل تصریح کرد: هر چند برخی‌ها چنین مقام و روحیه انقلاب اسلامی را تخطئه کرده و سعی می‌کنند بین مردم و نظام فاصله بیندازند اما باید این حقیقت را باور داشته باشیم که ارزش‌مداری انقلاب اسلامی و عظمت آن به حفظ این روحیه و تداوم خدمت‌رسانی به روستانشینان و ساکنان مناطق محروم نیز که همچنان از برخی سرمایه‌های واقعی محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیاضی در پایان سخنان خود با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز خود مزه این محرومیت‌ها و نداری‌ها را چشیده است، اذعان داشت: آن حضرت بارها اعلام کردند که مبادا مسئولان دچار رفاه‌زدگی شده و محرومان را فراموش کنند چرا که شایسته‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تکریم انسان‌ها و حرمت‌گذاری به آنها بر اساس عزت و شرافت واقعی بوده است.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول