اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

ویسی با استقلال صنعتی خوزستان به صبای قم رسید

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

ویسی با استقلال صنعتی خوزستان به صبای قم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که یازدهمین هفته از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای هجدهم و بیستم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، صبای قم در روز نخست بازی‌های هفته بیست و ششم در دیداری حساس در خانه به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان می‌رود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در راه کسب آمادگی لازم برای انجام بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر و مصاف خانگی مقابل استقلال صنعتی خوزستان بلافاصله بعد از پایان بازی هفته بیست و پنجم با راه‌آهن شهر ری بدون اینکه تمرینات خود را متوقف کنند برای مصاف با شاگردان عبدالله ویسی آماده می‌شوند.

بازیکنان استقلال صنعتی خوزستان که این روزها اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرده‌ و آماده دیدار هفته بیست و ششم خود می‌شوند از فرصت 6 روز تا مصاف خارج از خانه با صبای قم در هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قصد بهره‌برداری مطلوب دارند و روز پنجشنبه 17 بهمن‌ماه نیز وارد قم می‌شوند تا عصر هجدهمین روز بهمن‌ماه بازی خارج از خانه خود با صبای قم را برگزار کنند.

شاگردان مرفاوی در حالی در این دیدار به میدان می‌روند که در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری بودند و در نهایت با تساوی بدون گل میدان را ترک کردند تا یک امتیاز از میهمانی حریف بگیرند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته دهم از دور برگشت این مسابقات، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان با کسب امتیاز مشابه 47 در صدر جدول قرار گرفته‌اند در حالی که پرسپولیس و نفت تهران با امتیاز مشابه 44 سوم و چهارم هستند و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز با 43 و 39 امتیاز در تعقیب آن‌ها قرار دارند.

همچنین ملوان بندر انزلی با 38 امتیاز، سایپای البرز با 31 امتیاز و گسترش فولاد تبریز با 30 امتیاز در رده‌های هفتم تا نهم جای دارند و تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان با کسب امتیاز مشابه 27، تیم‌های رده‌های دهم و یازدهم این رده‌بندی محسوب می‌شوند.

همچنین تیم‌های داماش گیلان، ذوب‌آهن اصفهان و راه‌آهن شهر ری همگی 27 امتیازی هستند و در مکان‌های دوازدهم تا چهاردهم جای دارند ضمن اینکه تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز با 20 امتیاز و مس کرمان با 17 امتیاز پانزدهم و شانزدهمین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر به شمار می‌روند.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان از هفته بیست و ششم از مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 عصر روز جمعه هجدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول