اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ برتر

صبای قم برابر پدیده ساری صف‌آرایی می‌کند

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پدیده ساری خواهد رفت.

صبای قم برابر پدیده ساری صف‌آرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم که هم اکنون قعرنشین جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی فصل جاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور هستند با امیدواری فراوان به مصاف پدیده ساری می‌روند تا بلکه از سقوط نجات پیدا کنند.

البته تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از هفت باخت با تساوی ارزشمندی که در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم نوجوانان متین بابل در خانه حریف کسب کرد اکنون بیشتر از گذشته به بقا در لیگ بر‌تر امیدوار است.

صبایی‌ها زیر نظر سرمربی خود یعنی عباس رحمانی سعی کرده‌اند از فرصت تعطیلی مسابقات لیگ بر‌تر نوجوانان به دلیل حضور دانش‌آموزان در امتحانات پایان ترم تحصیلی نهایت بهره را برده و با انجام تمرینات مفید و موثر بیش از پیش آماده رویارویی با حریفان خود در هفته‌های باقی مانده از مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور شوند.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم با برنامه‌ریزی کادر فنی خود هفته‌ای سه جلسه تمرین را برای دیدارهای آتی پشت سر گذاشته‌اند و با هزار امید و آرزو در دیدار حساس هفته سیزدهم به مصاف تیم فوتبال نوجوانان پدیده ساری می‌روند تا سه امتیاز را کسب کنند.

تیم نوجوانان صبای قم با تمرینات ویژه‌ای که در این مدت انجام داده و بازی‌های دوستانه‌ای که برگزار کرده، مهمترین اولویت را تلاش برای رفع مشکل گلزنی قرار داده بود و حالا رحمانی و شاگردانش امیدوارند که خط حمله این تیم در دو بازی پایانی عملکرد خوبی داشته باشد.

نگاهی به وضعیت تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در جدول رده‌بندی بازی‌های این فصل و بررسی میزان شانس این تیم برای بقا در لیگ بر‌تر بیانگر این است که شاگردان عباس رحمانی در صبای قم کار سختی پیش رو دارند اما آنها امیدوارند که در جدال با تیم‌های پدیده ساری و مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد با تمام توان به میدان رفته و سه امتیاز هر دو بازی را کسب کنند.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم که پنجمین سال حضور در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور را تجربه می‌کنند، اگر هفته گذشته می‌توانستند تیم متین را در بابل شکست بدهند شانس بالایی برای بقا در لیگ بر‌تر پیدا می‌کردند اما آنها در بازی هفته دوازدهم با متین بابل 2 بر 2 مساوی کردند تا در بازی با نمایندگان ساری و مشهد به دنبال فرصت بقا در لیگ برتر باشند.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول