اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد اردبیل:

20 فیلم منتخب جشنواره فجر در اردبیل اکران می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: قرار است 20 فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در اردبیل اکران شود.

20 فیلم منتخب جشنواره فجر در اردبیل اکران می‌شود

علی چشمه‌نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هر روز دو فیلم در سینما قدس اردبیل و در شش سانس اکران می‌شود که چهار سانس آن برای دو فیلم شامل عموم مردم است و دو سانس ویژه هنرمندان، ‌خبرنگاران، اصحاب رسانه و میهمانان ویژه است تا از این برنامه استفاده کنند.

وی زمان آغاز این جشنواره را در استان اردبیل 15 تا 25 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: قرار است 28 بهمن ماه آیین اختتامیه برگزار شود که در این روز هم از فیلم‌های منتخب به انتخاب مردم، هنرمندان و اصحاب رسانه تجلیل شده و هم دو نشریه و یک خبرگزاری که اقدام به پوشش کامل این جشنواره و برنامه‌های ویژه آن را بکنند، تجلیل خواهد شد.

چشمه‌نور ادامه داد: این 20 فیلم منتخب جشنواره در بخش سودای سیمرغ در سینما قدس اردبیل اکران می‌شود به طوری که سینما قدس و انقلاب اردبیل در آستانه این رویداد عظیم به سیستم دیجیتالی مجهز شدند و ما از بابت پخش این فیلم‌ها مشکل خاصی نداریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: عموم هموطنان می‌توانند به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری بلیط‌ های این جشنواره را تهیه کنند و برای اولین بار فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر را که در سینماهای اردبیل اکران می‌شود، تماشا کنند.

این مسئول یادآور شد: ما قرار است بعد از انتخاب بهترین فیلم از دیدگاه مردم، هنرمندان و اصحاب رسانه در آیین اختتامیه از تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران مشهور این فیلم‌ها دعوت کنیم تا در اردبیل حضور پیدا کرده تا از آنها تجلیل شایسته‌ای داشته باشیم.

چشمه‌نور ابراز داشت: برای سینما انقلاب اردبیل نیز پخش فیلم‌های تولید شده توسط فیلمسازان استان اردبیل برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم در قالب فیلم مهر به مدت چهار روز تولیدات فیلمسازان استان اردبیل را اکران کرده و در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در اردبیل از فیلم‌های منتخب استانی نیز تجلیل شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: ما آمادگی داریم تا به صورت ویژه میزبان این جشنواره ارزشمند باشیم تا مردم استان حداقل به مدت 10 روز بهترین محل تفریح و سرگرمی خود را سینماها و دیدن فیلم‌های منتخبی قرار دهند که بیش از گذشته زمینه خوبی برای تفریحات سالم فراهم آید.

چشمه‌‌نور در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از خبرنگاران خواست تا با پوشش کامل این رویداد عظیم سعی و تلاش کنند تا ابعاد مختلف این رویداد را به قلم کشیده و برای بهتر برگزار شدن، این رویداد فرهنگی و هنری را همراهی کنند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول