اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان خبر داد

آغاز توزیع سبد کالای دولت تا 15 روز در خوزستان

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان از آغاز توزیع سبد کالای دولت تا 15 روز همزمان با سراسر کشور در سطح استان خبر داد.

آغاز توزیع سبد کالای دولت تا 15 روز در خوزستان

ابوالقاسم کوره‌چینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: توزیع سبد کالا از امروز به مدت 15 روز کاری آغاز شده است.

وی اضافه کرد: حضور سرپرست خانوار برای دریافت سبد کالا در محل فروشگاه الزامی نیست و در صورت ارائه مدارک لازم مشکلی وجود ندارد.

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان تصریح کرد: برخی از مشمولان که سامانه پیامکی به آن‌ها عدم مشمولیت دریافت سبد کالا را اعلام کرده است می‌توانند مشکل خود را از طریق پایگاه الکترونیکی به نشانی www.yaranehkala.ir و یا #799* به همراه کدملی مطرح و پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای دریافت سریعتر سبد کالا عجله نکنند خاطرنشان کرد: زمان توزیع در صورت نیاز حتماً تمدید خواهد شد.

کوره‌چینی در پایان بیان کرد: سرپرست خانوارهای اقشار مشمول می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای دریافت یارانه به فروشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/72001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول