اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

اجرای طرح‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران برای حضور در ورزش البرز

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از اجرای طرح‌هایی با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش این استان خبر داد.

اجرای طرح‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران برای حضور در ورزش البرز

قاسم پوستین‌دوز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: البرز دارای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش بوده و حضور و فعالیت قهرمانان ملی و مربیان توانمند از جمله سرمایه‌های اصلی این استان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از ورزشکاران البرزی در رده‌های مختلف تیم‌های ملی حضور دارند و به طور قطع با ایجاد زمینه مناسب و توسعه اماکن ورزشی، البرز حرف‌های بسیاری برای گفتن در این بخش دارد.

این مسئول افزود: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت عالی ورزش و جوانان استان البرز، افزایش زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی است، به صورتی که این امکانات در اختیار تمام مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان قرار داشته باشد.

پوستین‌دوز تاکید کرد: اقدامات خوبی با استفاده از اعتبارات ملی و استانی در این حوزه انجام شده، اما به طور قطع بدون حضور و مشارکت بخش خصوصی نمی‌توانیم تمام اهداف مد نظر را پوشش دهیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه ورزش استان البرز در دستور کار قرار دارد، گفت: یکی از مهمترین نیازهای استان بهره‌مندی از سرمایه بخش خصوصی در ورزش به ویژه احداث زیرساخت‌ها و ساخت اماکن ورزشی است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: برای این منظور طرح‌هایی را در نظر داریم که هدف اصلی آنها حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش است.

پوستین‌دوز گفت: با اجرای طرح‌های حمایتی و تشویق بیشتر سرمایه‌گذاران برای حضور در ورزش استان البرز، به طور قطع این استان جایگاه بهتری در ورزش کشور کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول