اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر:

جشنواره آدم‌برفی در نوشهر برگزار می‌شود

شهردار نوشهر از برگزاری جشنواره آدم‌برفی در نوشهر خبر داد و گفت: این جشنواره عصر فردا برگزار می‌شود.

جشنواره آدم‌برفی در نوشهر برگزار می‌شود

فرهاد بنی‌ شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به اینکه بارش شدید برف شهرستان نوشهر را سفیدپوش کرد، افزود: بر این‌‌ اساس برای ایجاد شور و نشاط بیشتر و استفاده مطلوب از این فضای برفی تصمیم به برگزاری جشنواره آدم‌برفی گرفته شد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: این جشنواره فردا عصر ساعت 15 در پارک نوید نوشهر برای عموم برگزار می‌شود و تمامی شهروندان نوشهری و چالوسی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و هنر خود را با استفاده از برف و ساخت آدم برفی به نمایش بگذارند.

وی گفت: به هفت آدم برفی برتر جایزه نفیس اهدا می‌شود.

بنی‌ شیخ‌الاسلامی در ادامه درباره آخرین وضعیت نوشهر اظهار داشت: ستاد بحران دائمی همراه با امکانات دائمی در شهرداری نوشهر تشکیل شد و از شب گذشته اکیپ‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

وی ابراز کرد: از ابتدای صبح امروز خودروهای لودر و کامیون اقدام به پاکسازی سطح شهر و محورهای اصلی کردند و نیروهای خدماتی نیز به برف‌روبی از معابر درون‌شهری پرداختند.

شیخ الاسلامی بیان داشت: سه دستگاه گریدر نیز در نوشهر در اختیار است و تا صبح فردا بدون وقفه اقدامات برف‌روبی و پاکسازی در نوشهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/86019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول