اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان خبر داد

برگزاری مجدد امتحانات پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها در کرمان

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: امتحانات دانشگاه پیام‌نوری کرمان برای دانشجویانی که به دلیل شرایط نامساعد جوی به امتحانات نرسیدند، برگزار می‌شود.

برگزاری مجدد امتحانات پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها در کرمان

حمید تابلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به لغو‌ امتحانات دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در تاریح 17 دی ماه به دلیل شرایط نامساعد جوی اظهار داشت: با توجه به بارش شدید و بی‌سابقه برف در 17 دی ماه سال جاری در استان بسیاری از دانشجویان موفق به حضور در امتحانات دی ماه نشدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور مقرر شد تا دانشجویانی که به امتحانات پایان ترم نیم سال اول 92 - 93 نرسیدند در تاریخ 25 بهمن ماه جاری در امتحانات شرکت کنند.

تابلی بیان داشت: البته  با وجود شرایط نامساعد جوی تمام امتحانات دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان در روزها و ساعت‌های مذکور برگزار شد و حتی اعلام زمان تحویل پاسخنامه را نیم ساعت دیرتر اعلام می‌کردند تا دانشجویی از امتحان عقب نماند.

وی خاطر نشان کرد: با این حال امتحانات مجددا برای دانشجویانی که امتحان ندادند، برگزار می‌شود و لیست این دروس در سایت دانشگاه قرار دارد.

تابلی افزود: دانشجویان با مراجعه به سایت دانشگاه پیام‌نور کرمان و یا از طریق شماره تلفن‌های دانشگاه با داخلی 203 برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/80028/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول