اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان بهمن ماه

چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس تمدید شد

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: مهلت ارسال خاطرات به چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی همدان تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، رضا سلیمانی ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را مهم برشمرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مردم همدان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی همراه و همگام با رزمندگان بودند خاطرنشان کرد: امروز نیز استقبال چشمگیر اهالی دارالمومنین از چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس و کثرت آثار و خاطرات ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نشان از همدلی و همراهی بیش از پیش مردم این دیار دارد.

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: با توجه به این استقبال و همچنین فرا رسیدن ایام فرخنده سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهلت ارسال آثار و خاطرات به دبیرخانه چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

سلیمانی با بیان اینکه در این دوره بیش از 350 اثر و خاطره به دبیرخانه ارسال شده، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی sajed.hamedan@gmail.com و یا آدرس پستی همدان چهارباغ بعثت مابین خیابان‌های هنرستان و شکریه شماره 302 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در پایان این جشنواره خاطره‌های رسیده به دبیرخانه مورد ارزیابی قرار گرفته و از خاطره‌نویسان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در مراسم پایانی جوایزی به شرح زیر به نفرات برتر و برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

نفرات اول: مبلغ 8 میلیون ریال.

نفرات دوم: مبلغ 5 میلیون ریال.

نفرات سوم: مبلغ 3 میلیون ریال.

شایستگان تقدیر : مبلغ 8 میلیون ریال.

انتهای پیام/89002/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول