اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

مسابقه عکس و فیلم پلیس و امنیت اجتماعی در استان مرکزی برگزار می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مسابقه عکس و فیلم پلیس و امنیت اجتماعی در این استان برگزار می‌شود.

مسابقه عکس و فیلم پلیس و امنیت اجتماعی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سید احمد خسروی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود در رابطه با عملکرد پلیس استان در ارتقای امنیت اجتماعی، خدمت رسانی پلیس به شهروندان، حوادث اجتماعی مرتبط با امنیت اجتماعی و سهم شهروندان در امنیت اجتماعی را تا 15 اسفند امسال به اداره اطلاع رسانی و مستندات این معاونت ارسال کنند.

وی تصریح کرد: عکاسان می‌توانند آثار خود را به صورت دیجیتال بر روی سی‌دی و با فرمت JPEG و با dpi 300 ارسال کنند و هر عکاس می‌تواند حداکثر تا پنج اثر به صورت تک عکس و یا مجموعه عکس را ارسال کند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بخش فیلم نیز علاقمندان باید اثر خود را به صورت فیلم کوتاه (داستانی- مستند- پویانمایی)، در مدت کمتر از 30 دقیقه و به صورت دی‌وی‌دی تهیه و مشخصات فیلم، فیلم ساز و شماره تماس خود را بر روی لوح فشرده درج کنند.

خسروی گفت: بهترین آثار با موضوع انعکاس عملکرد پلیس، علاوه بر امکان شرکت در بخش مسابقه که تاریخ آن بعدا اعلام می‌شود، به طور جداگانه نیز تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول