اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز و همزمان با 12بهمن آغاز شد

آغاز به کار نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر بنیاد شهید

در اولین روز از دهه فجر نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر بنیاد شهید در استان البرز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عصر امروز در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در 24 رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

داود مدیرفلاح ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در استان البرز بیش از 1350 ورزشکار از شهرستان‌های استان البرز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیم‌های شرکت‌کننده در این جشنواره در رشته‌های باستانی، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی با کمان، تیراندازی با اسلحه، وزنه‌برداری، فوتسال جانبازان، کشتی، دارت، دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا، کوهنوردی، رزمی، بدمینتون، والیبال فرزندان، آمادگی جسمانی فرزندان، ورزش‌های همگانی و تفریح‌های سالم با هم رقابت می‌کنند.

به گفته‌ی این مسئول این جشنواره در دو بخش آقایان و خانم‌هاست که 18 رشته ورزشی آن ویژه آقایان و مابقی برای بانوان است.

مدیرفلاح از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد تفریحات سالم برای جانبازان و ارتقای توانایی‌های آنان در زمینه ورزش عنوان کرد.

در ادامه این مراسم همچنین فرماندار کرج طی سخنانی گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز و بازگو کردن اندیشه‌های ناب امام راحل برای نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ماست.

محمدتقی ایرانی تأکید کرد: انقلاب ما امروز به عنوان الگویی بزرگ برای جهانیان محسوب می‌شود و به عنوان انقلابی ماندگار شناخته شده است.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول