اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌های فارس

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان در شهرستان‌های کازرون، لار، فیروزآباد، داراب و آباده این اداره کل اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی کرده است.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را ایجاد بازار فروش برای هنرمندان اعلام کرد و اظهار داشت: بدون شک، ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی به مناسبت‌های مختلف، می‌تواند علاوه بر معرفی صنایع دستی این استان، فرصتی مناسب برای فروش محصولات هنرمندان و رونق بازار فروش محصولات صنایع دستی باشد.

وی افزود: در نمایشگاه صنایع دستی شیراز که در نخستین روز دهه مبارک فجر روبه‌روی ارگ کریمخان افتتاح شد با حضور فعال تعدادی از شرکت‌های تعاونی صنایع دستی فارس، تولیدات هنرمندان صنایع دستی این استان در زمینه‌های خاتم‌کاری، خاتم‌سازی، معرق فلز، دست‌بافته‌های سنتی، چرم‌دوزی، همجوشی شیشه، احجام چوبی، سفال، دست‌بافته‌های داری، عروسک‌سازی سنتی و ... در قالب 15 غرفه در معرض نمایش گذاشته شده و در طول این ایام مبارک ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 2448/ک/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول