اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرماندار چالوس:

بارش برف در چالوش شدت گرفت/آماده‌باش دستگاه‌های امدادرسان‌

فرماندار چالوس گفت: با توجه به شدت بارش برف و وجود شرایط بحرانی در این شهرستان تمام مدیران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

بارش برف در چالوش شدت گرفت/آماده‌باش دستگاه‌های امدادرسان‌

سیدقدیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان چالوس در فرمانداری مستقر هستند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی از استقرار مدیران تمام دستگاه‌ها در ادارات مربوطه خبر داد و تأکید داشت: با توجه به شرایط بحرانی کنونی از روسای ادارات می‌خواهیم تا همکاری لازم درباره امدادرسانی به مردم را داشته باشند.

رضایی از ترافیک سنگین در جاده چالوس خبر داد و گفت: ترافیک در جاده چالوس هم‌اکنون سنگین است اما با تلاش اداره راه و شهرسازی و راهداری مسدود نشد و تردد در حال انجام است.

فرماندار چالوس گفت: با تلاش اداره راه و شهرسازی و راهداران مستقر در جاده چالوس ترافیک در این مسیر سنگین است اما تاکنون مسدود نشده و تردد انجام می‌شود.

رضایی بیان داشت: به دلیل شدت بارش برف امروز مدارس این شهرستان تعطیل بوده و اگر این شرایط ادامه داشته باشد مدارس فردا نیز تعطیل است.

وی با بیان اینکه مشکلی از نظر تأمین نان برای خانواده‌ها وجود ندارد، خاطر نشان کرد: به نانوایی‌هایی سطح شهرستان نیز دستور داده شد تا به پخت نان بپردازند و مردم از این بابت دغدغه نداشته باشند.

وی به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به افت فشار گاز از عموم مردم درخواست داریم تا نهایت صرفه‌جویی را در مصرف گاز به‌ عمل بیاورند.

انتهای پیام/2296/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول