اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان تأکید کرد

ساماندهی شورای اطلاع‏رسانی در استانداری‏ها

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: ساماندهی شورای اطلاع‏رسانی در استانداری‏ها باید در دستور کار قرار گیرد.

ساماندهی شورای اطلاع‏رسانی در استانداری‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ایرج کارخایی بعد از ظهر امروز در نشست محمد وکیلی، استاندار سمنان با روح‏الله جمعه‏ای، رئیس مرکز اطلاع‏رسانی و امور بین‏الملل وزارت کشور در دفتر استاندار سمنان که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان و پرسنل روابط عمومی استانداری سمنان نیز در آن حضور داشتند، بر لزوم گرامیداشت دهه مبارک فجر تأکید کرد.

وی اظهار داشت: ظرفیت‏های مطلوب استان سمنان باید همواره مد نظر قرار داده شود و توانمندی‏های بالای استان در عرصه‏های دانشگاهی، صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان افزود: ارائه بسترهای مناسب و زمینه‏های فعالیت در امر معرفی استان سمنان در سطح کشور در برهه کنونی ضروری به نظر می‏رسد.

کارخایی اضافه کرد: ساماندهی شورای اطلاع‏رسانی در استانداری‏ها باید در دستور کار قرار گیرد و در کنار آن به تقویت این بخش نیز کمک شود.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‏های آموزشی در زمینه‏های مختلف نیز بسیار مهم است و برای ارتقای اطلاع‏رسانی و روابط عمومی‏ها باید بدان توجه شود.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود، نگرش رئیس مرکز اطلاع‏رسانی و امور بین‏الملل وزارت کشور را در زمینه فعال‏سازی روابط عمومی‏ها قابل تقدیر دانست.

کارخایی بیان کرد: ایجاد انگیزه و رقابت بین استان‏ها در این بخش بسیار مناسب و شایسته سپاس است و باید در این زمینه همواره بیشتر کار شود.

انتهای پیام/2249/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول