اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دوره چگنی:

کمیته امداد از مهم‌ترین ستون‌های تعادل اقتصادی و اجتماعی در کشور است

فرماندار دوره چگنی گفت: کمیته امداد از مهم‌ترین ستون‌های تعادل اقتصادی و اجتماعی در کشور است.

کمیته امداد از مهم‌ترین ستون‌های تعادل اقتصادی و اجتماعی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دوره چگنی، نورالدین درمنان عصر امروز در بازدید از کمیته امداد این شهرستان ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: کمیته امداد بالاترین نوع تکریم را در بین همه ادارات و سازمان‌ها به مردم از همه نوع قشری اختصاص داده است و این روش همان فرایند عدالتخواهانه این نهاد را نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان چگنی اظهار داشت: مردمداری، توسعه اخلاق و ترویج احساس شهروندی از اصول اولیه و زیرساخت نهاد کمیته امداد است که در طول این 34 سال از شعار اسلامی خود جدا نشده است، بلکه این نهاد به عنوان الگوی مردم‌مداری در بین دیگر کشورها است و کشورهای دیگر نیز خواهان چنین نهاد پیشرو در کشورهای خود هستند.

وی با تشکر از اقدامات کمیته امداد این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان، ابراز داشت: کمیته امداد فعال‌ترین نهاد انقلابی است که موجب رشد اقتصادی خانواده‌ها می‌شود و این نهاد به علت تبعیت از ولایت فقیه و اسلام ناب هر از چندگاهی ذهن استکبار و ایادی‌اش را مغشوش و مشغول می‌کند، چراکه این نهاد از مهم‌ترین ستون‌های تعادل اقتصادی و اجتماعی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

در ادامه رئیس کمیته امداد شهرستان چگنی عنوان داشت: با توجه به اختصاص بیش از 70 میلیارد ریال اعتبارات بانکی و امدادی به ایجاد اشتغال و توان‌افزایی توسعه اقتصاد خانواده‌ها، هنوز پروسه جذب اعتبارات در حال پیمودن گام‌های اولیه است و لازم است که همه مسئولان دولتی با افزایش این اعتبارات و حمایت‌های همه جانبه از کمیته امداد راه فقرزدایی را به شکل مؤثری مدیریت کنند.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول