اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از دهه فجر صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه ترنم فجر در اسلامشهر

نمایشگاه ترنم فجر به منظور ارائه دستاوردهای بانوان اسلامشهر در نخستین روز از دهه فجر در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه ترنم فجر در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، ظهر امروز نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان اسلامشهر با عنوان ترنم فجر در محل مجتمع نگین باغ فیض با حضور مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

رئیس کمیسیون امور بانوان و جوانان فرمانداری شهرستان اسلامشهر در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: نمایشگاه ترنم فجر به منظور گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با مشارکت بانوان کارآفرین اسلامشهری برگزار شده است.

فتانه امیری افزود: در این نمایشگاه که متشکل از 14 غرفه است، ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهرستان و بانوان فعال و کارآفرین اسلامشهری دستاوردهای خود را برای آشنایی عموم شهروندان در معرض نمایش قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: بانوان اسلامشهر در زمینه‌های مختلف از توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه‌ای برخوردار هستند و این نمایشگاه فرصتی است تا بخشی از این توانمندی‌ها در معرض نمایش و اطلاع همشهریان و مسئولان قرار داده شود.

این مسئول اضافه کرد: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف همواره الگویی برای آحاد مردم و خانواده‌ها بوده و آنها نشان داده‌اند که علاوه بر خانه‌داری در امور مختلف جامعه از جمله تولید، صنعت، علم و ... نیز از توانمندی‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.

امیری تصریح کرد: حضور بانوان توانمند از جامعه معلولان در این نمایشگاه در کنار سایر بانوان کارآفرین نشان می‌دهد که حتی بانوانی که به نوعی از نظر جسمی دارای مشکل هستند از بسیاری از افراد سالم جامعه نیز خلاق‌تر و فعالترند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ترنم فجر از امروز تا پایان دهه مبارک فجر در مجتمع نگین واقع در ابتدای خیابان باغ فیض شهرستان اسلامشهر از ساعت 8 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان است.

*ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

در حاشیه این نمایشگاه رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر اسلامشهر ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه ترنم فجر، به بانوان متصدی غرفه‌ها یک قواره چادر مشکی اهدا کرد.

زبیده نصیری هدف از این اقدام را تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد و گفت: چادر به عنوان حجاب برتر همواره در فرهنگ اسلامی ما مطرح بوده و مورد تاکید بزرگان دینی است. 

وی گفت: امیدواریم جوانان و بانوان جامعه که الگویی برای زنان عالم هستند، خودشان عصمت، عفاف و حجاب حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان سرمشق و الگوی خود قرار دهند و ادامه‌دهنده راه آن حضرت باشند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول