اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

رمز شکست‌ناپذیری ملت ما ولایت‌مداری است

امام جمعه پلدختر گفت: رمز شکست‌ناپذیری ملت ایران ولایت‌مداری است.

رمز شکست‌ناپذیری ملت ما ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی پلدختر ضمن گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ما بر محور ولایت بوده و رمز شکست‌ناپذیری ملت ما ولایت‌مداری است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه عزت و سربلندی کشور ما در این 35سال مدیون خون شهدا و رهنمودهای حکیمانه حضرت امام(ره) و رهبری بوده است، افزود: مسئولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا در مورد روی میز بودن همه گزینه‌ها برعلیه ایران گفت: گزینه‌های روی میز آمریکا به یک لطیفه تبدیل شده و دشمنان انقلاب به دنبال حذف ولایت فقیه وسپاه هستند.

لروند با بیان اینکه فرمانده‌کل سپاه پاسداران در قبال این تهدیدها موضع‌گیری قاطعانه‌ای را اتخاذ کرد واظهار داشت: بلافاصله پس از این اقدام به موقع فرمانده سپاه پاسداران آمریکای‌ها عقب‌نشینی کردند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اسرائیل از موضع ترس و ضعف، ایران را تهدید می‌کند، گفت: این ترس آنها به خاطر وجود نعمت رهبری و ملت ولایت‌مدار است.

وی یادآور شد: بیان دستاوردهای نظام به مردم و نسل‌های آینده وظیفه مسئولان است.

در ادامه فرماندار پلدختر به جایگاه مهم ولایت فقیه و سپاه اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به نقش و جایگاه مهم ولایت فقیه و رهبری پی‌برده‌اند وسعی در حذف آنها را دارند.

فریدون رشیدی افزود: نظام جمهوری اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی، توسعه راه‌ها، آموزش و پرورش، آموزش عالی و از همه مهم‌تر انرژی هسته‌ای، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول