اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب و فردا صورت می‌گیرد

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مسجد ولایت قزوین

تعدادی از فیلم‌های ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﻋﻤﺎﺭ ﺩﺭ قزوین 12 و 13 ﺑﻬﻤﻦ ﺑﻌﺪاﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﻐﺮﺏ و ﻋﺸﺎ ﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﺴﺠﺪ ﻭﻻیت اکراﻥ ﻋﻤﻮمی می‌شود.

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مسجد ولایت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین تعدادی از فیلم‌های ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﻋﻤﺎﺭ در 12 و 13 ﺑﻬﻤﻦ‌ماه ﺑﻌﺪاﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﻐﺮﺏ و ﻋﺸﺎ ﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪ ﻭﻻیت این شهر اکراﻥ ﻋﻤﻮمی می‌شود.

بی‌تردید اکراﻥ فیلم‌ﻫﺎ ﺩﺭ مکان‌هایی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺴﺎﺟﺪ و ﻣﺪاﺭﺱ و اماکن ﻋﻤﻮمی موجب بیشتر دیده ﺷﺪﻥ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪاﻥ و کارﮔﺮﺩاﻧﺎﻥ ﺟﻮاﻥ سینمای ارزشی کشور میﺷﻮﺩ.

«لکه» یکی از این فیلم‌هاست که امشب اکران می‌شود، فیلم «لکه» ساخته محمدباقر مفیدی‌کیا برای دومین‌بار در قزوین نمایش در می‌آید.

فیلم داستانی «لکه» به مسائل سیاسی روز و همچنین حوادث فتنه‌ 88 می‌پردازد و در این فیلم فرخ نعمتی، علی سلیمانی و رهام تدریسی و همچنین فریبا کوثری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم داستانی «لکه» ساخته محمدباقر مفیدی‌کیا و به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفا و سرمایه‌گذاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی امشب در مسجد ولایت به نمایش گذاشته می‌شود.

«لکه» که مدت زمان آن 43 دقیقه است به واسطه روایت نو از حوادث چهار سال گذشته و ارتباط آن با برخی انتصاب‌های دولت فعلی می‌تواند یکی از جسورانه‌ترین آثار در حوزه فیلم‌های سیاسی باشد و این اتفاق از آنجا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که این فیلم محصول عماری‌ها است.

اما فیلم «نبرد خاموش» دیگر فیلمی است که امشب اکران می‌شود که با موضوع تحریم ساخته شد و اگر تبلیغات یا بخش‌هایی از فیلم را در فضای مجازی ببینیم به این نتیجه می‌رسیم که فیلم مستندی اجتماعی است که مسائل و مشکلات زندگی مردم که کمتر در آثار دیده می‌شود را به نمایش گذاشته و بازنمایی از شرایط مردم جامعه است.

این فیلم مانند روال مستندهای رایج از چند کارشناس مختلف که زبانشان برای مردم سخت‌فهم نیست استفاده کرده است اما در این فیلم با ساختاری متفاوت مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/2667/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول