اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میامی:

ولایت فقیه رمز مانایی انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: ولایت فقیه رمز مانایی انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر است و باید قدر این نعمت الهی را دانست.

ولایت فقیه رمز مانایی انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان هم‏زمان با دوازدهم بهمن ماه، در نخستین روز دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مکتب اهل بیت (ع) و فرهنگ غنی شیعه این است که در هر عصر و زمانی باید ارتباط بین امت و امام وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: این ارتباط زمانی با پیامبران الهی بوده است و در عصر غیبت امام زمان (عج) با نائب امام زمان (عج) و ولی فقیه برقرار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی افزود: وجود رهبری عادل، عالم و حکیم در هر زمانی از جمله عصر غیبت امام عصر (عج) برای هدایت و رهبری جامعه از اموری است که بر هیچ کسی پوشیده نیست و از ضروریات هر جامعه‌ای به ویژه جامعه اسلامی محسوب می‏شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: برای بقای جامعه و دوری از هرج و مرج و برقراری قانون و عدالت، این حکومت لازم است و از طرف دیگر از لوازم اصلی، بلکه از اصول مسلم یک حکومت پایدار، وجود حاکم و رهبر است.

وی تصریح کرد: از شرایط و ویژگی‌های مسلم رهبری هر جامعه‌ای این است که باید عالم به اصول و مبانی مکتب و مذهبی که حکومت بر اساس آن استوار شده، باشد.

سلیمانی عنوان کرد: از آن جایی که ایران اسلامی بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت (ع) بنا شده، هدف آن اجرای احکام الهی و اسلامی است و باید در رأس آن یک فقیه عادل و جامع‏الشرایط باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: از اهداف مهم ولایت فقیه، هدایت جامعه است و ولی فقیه همانند ناخدای کشتی است که در طوفان‌ها و حوادث سخت و انواع فتنه‌ها و تهاجم علیه نظام و مردم، کشتی را به سلامتی به ساحل نجات هدایت می‌کند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه در اداره امور جامعه، همان ولایت امام معصوم است و همان اختیارات را به طور کامل داراست.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول