اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان:

بسیج بدنه فعال و بازوی توانمند نظام اسلامی است

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان گفت: بسیج مولود انقلاب و بدنه فعال و بازوی توانمند نظام اسلامی است.

بسیج بدنه فعال و بازوی توانمند نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن طالع‌زاری ظهر امروز در فراخوان بسیجیان رودیان که با حضور بیش از 50 نفر در حسینیه روستای دیزج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به هوشیاری و بصیرت ملت ایران در سایه رهبری امام امت اظهار داشت: ملت ایران در سایه رهنمودهای امام راحل، از خواب غفلت بیدار شد و متحد و یک‏پارچه با دست خالی برابر رژیم منحوس پهلوی قرار گرفت و پیروز شد.

وی افزود: این پیروزی در پرتو حضور با بصیرت ملت و رهبری‌های امام خمینی (ره) انجام شد و این انقلاب به برکت خون هزاران هزار شهید و ایثارگر رشد کرد و به تعالی رسید.

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در پرتو نور حیات‏بخش اسلام و امامت پرورش یافت و همین سبب شد تا انقلاب از قوام لازم برخوردار باشد و اتحاد و هم‏بستگی و انسجام لازم را از خود نشان دهد.

طالع‌زاری بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب ملت بزرگ ایران، از همان بدو شکل‌گیری مبارزات تلاش کردند تا انقلاب ایران را کنترل کنند؛ اما هر چه جلو آمدند، عاجز و ناتوان‏تر شدند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در شکل‏گیری انقلاب اسلامی، نهادهای مردم نهادی چون سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، کمیته امداد، بنیاد مسکن و نهادهای دیگر مردمی را برای پشتیبانی از انقلاب و ملت بنیان نهاد.

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان با اشاره به فعالیت‏های نهادهای مختلف در راستای خدمت به نظام و جامعه گفت: امام راحل با درایت و دوراندیشی، این نهادها را پایه‌گذاری کردند و ما اکنون از برکات آنها در برهه‌های مختلف بهره‌برداری می‏کنیم.

طالع‌زاری اظهار کرد: بسیج مستضعفین از ابتدای تأسیس تاکنون در کنار انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های نظام حضور فعال داشته و این نهاد سبب برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه بسیج بدنه فعال انقلاب اسلامی در تمام برهه‌های انقلاب بوده است، افزود: بسیج در طول سی و چند سال عمر انقلاب، مدافع و پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت و جامعه بوده و دست از هیچ تلاشی برنداشته است.

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان تأکید کرد: انقلاب اسلامی توان ملت ایران را به ظهور رساند و نشان داد ملت ایران با تلاش، کوشش و اتحاد خود می‌تواند به قدرت بزرگی در جهان تبدیل شود و تأثیرگذار باشد.

طالع‌زاری افزود: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با بصیرت و هوشیاری در سایه توکل و تدبیر و اتحاد زیر پرچم اسلام و ولایت پله‌های پیشرفت و ترقی را طی کنیم و الگویی برای جهانیان باشیم.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول