اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور ساری:

بعضی از دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه پیام‌نور ساری همکاری نمی‌کنند

رئیس دانشگاه پیام‌ نور ساری گفت: بعضی از دستگاه‌های اجرایی ساری با دانشگاه پیام‌نور این شهرستان همکاری لازم را نمی‌کنند.

بعضی از دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه پیام‌نور ساری همکاری نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن مبینی ظهر امروز در دیدار اساتید دانشگاه‌های مرکز استان مازندران با آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه 13 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور ساری در حال تحصیل هستند، افزود: دانشگاه پیام‌نور جزو 10 دانشگاه برتر کشور قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور ساری امتحانات پایان ترم این دانشگاه را همانند کنکور سراسری برشمرد و گفت: سطح علمی دانشجویان در دانشگاه پیام‌‌نور ساری بالا‌ست.

مبینی تصریح کرد: 73 درصد دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه پیام‌‌نور در مراکز دولتی و غیردولتی جذب و مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای رشد فیزیکی در دانشگاه پیام‌‌نور نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی استان است، افزود: تصمیمات در حوزه عمرانی و مالی دانشگاه پیام‌نور در تهران گرفته می‌‌شود.

مبینی دانشگاه پیام‌‌نور را از نظر پژوهشی یکی از دانشگاه‌های پویا و برتر کشور دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام ‌نور ساری در حال افزایش ساختمان برای کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی ساری با دانشگاه پیام‌نور این شهرستان همکاری لازم را ندارند.

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور ساری با بیان اینکه این دانشگاه در حال حرکت به سمت‌وسوی یک سیستم جامع است، گفت: غیر از رشته پزشکی تمامی رشته‌های تحصیلی در دانشگاه پیام‌‌نور وجود دارد.

مبینی با بیان اینکه بعضی از دانشجویان در تامین هزینه مالی دانشگاه دارای مشکل هستند، افزود: برای دانشجویان شهرستان ساری باید یک مجتمع خوابگاهی احداث شود.

انتهای پیام/86003/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول