اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پلدختر:

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت شهرستان پلدختر گفت: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی است.

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی رحمتی ظهر امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدارس پلدختر ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرستان پلدختر با اشاره به آیه 54 سوره مائده گفت: مصداق بارز این آیه شریفه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است که با هوشیاری و بصیرت توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی افزود: محبت به خدا و اولیای الهی، مقابله با ظلم، تواضع در برابر سایر ملل و حمایت از مظلومان از جمله ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران در مقابل سایر انقلاب‌های دنیا است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدختر دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست و گفت: حاصل این انقلاب پیشرفت‌های چشم‌گیر و بزرگ امروزی کشور در همه حوزه‌ها به ویژه علمی و هسته‌ای است.

بهمن دیناروند افزود: انقلاب اسلامی ایران امانت و هدیه‌ای الهی بوده و هر روز این انقلاب باشکوه و جلال بیشتر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برکت‌ها و دستاوردهای خود را عرضه می‌کند.

این مسئول با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده در مورد خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: رسانه‌ها باید آیین‌ها و برنامه‌های دهه فجر را برای آشنایی بیشتر نسل جوان به نحو شایسته و عالی پوشش دهند.

زنگ انقلاب در آیینی نمادین با حضور امام جمعه موقت، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان دخترانه شاهد شهر پلدختر نواخته شد.

انتهای پیام/2304/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول