اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

جمع‌آوری متکدیان در بوشهر در آستانه سال جدید

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: باید با هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای جمع‌‌آوری متکدیان در بوشهر تلاش کرد تا در ایام نوروز شاهد حضور متکدیان در شهر نباشیم.

جمع‌آوری متکدیان در بوشهر در آستانه سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر با اشاره به تمهیدات انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز ظرفیت‌های عمده‌ای در گردشگری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحوی شایسته استفاده کرد.

وی گفت: ایام فاطمیه از 24 اسفند تا 4 فروردین ماه ادامه دارد بنابراین اعضای ستاد به ویژه فرمانداران باید برنامه‌های نوروزی را با رعایت موازین اسلامی و فرهنگی انجام دهند.

رستمی افزود: آموزش و پرورش بیشترین سهم را در جذب مسافران دارد و سال گذشته برنامه‌های خوبی برای اسکان و اطلاع رسانی مسافران داشته است و امیدواریم این برنامه‌ها امسال بهتر از سال گذشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که ویژه ایام نوروز برای شهرها پیش‌بینی می‌شود باید در روستاها نیز در نظر گرفته شود تا از ظرفیت‌های روستاها نیز استفاده کرد.

رستمی بر هماهنگی و تعامل دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تاکید کرد و افزود: اعضای ستاد باید در فرصت باقیمانده تا نوروز شرایط و امکانات را برای میزبانی از مسافران نوروزی فراهم کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر وجود متکدیان در برخی نقاط شهر را از مشکلات شهر بوشهر عنوان کرد و گفت: باید با هماهنگی دستگاه‌های مختلف زمینه برای جمع‌‌آوری متکدیان فراهم شود.

رستمی ادامه داد: یکی از مواردی که در شهرها به ویژه در مرکز استان بوشهر مشاهده می‌شود، وجود شمار زیاد متکدیان است و فرمانداران از اکنون با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای جمع‌آوری متکدیان و پاکسازی شهرها از آنها اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‎بینی صورت گرفته برای حضور تعداد مسافران در بوشهر، انتظار است فضای لازم برای میزبانی از مسافران به اندازه کافی در بوشهر مهیا شود چرا که سال گذشته یکی از مشکلات کمبود فضای عمومی بود.

انتهای پیام/66006/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول