اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر:

راه ارتباطی 2 روستای نوشهر مسدود شد

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر گفت: راه ارتباطی دو روستای بخش مرکزی شهرستان نوشهر مسدود شده است.

راه ارتباطی 2 روستای نوشهر مسدود شد

درویشعلی میار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار کرد: بر اثر بارش برف راه ارتباطی دو روستا در بخش مرکزی نوشهر قطع شد.

وی افزود: نیروهای راهداری از ساعت 2:30 بامداد در محور شرقی نوشهر که یکی از پرترددترین محورها در استان مازندران است، حاضر شدند و اقدام به پاکسازی و برف‌روبی کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر اظهار کرد: نیروهای راهداری همچنان در محورهای مواصلاتی در نوشهر و بخش کجور حضور دارند و همچنان مشغول پاکسازی و برف‌روبی در این محورها هستند.

وی اظهار کرد: براثر شدت بارش برف راه ارتباطی دو روستا در بخش مرکزی نوشهر قطع شد که نیروهای راهداری به آن منطقه اعزام و در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

میار تصریح کرد: همچنین برای تسریع در روند خدمات‌رسانی بهتر از برخی شرکت‌هایی که خودروهای سنگین در اختیار داشتند نیز برای همکاری در امر پاکسازی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کمک گرفتیم که کارها بدون مشکل در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اکیپی از نیروهای راهداری در بخش کوهستانی کجور نیز که از روز گذشته در این منطقه در حال برف‌روبی بودند همچنان در منطقه حضور دارند و بدون وقفه در حال بازگشایی مسیرها هستند.

این مسئول یادآور شد: با وجود سنگینی و حجم بالای کار در این روزهای برفی، اکیپی از نیروهای راهداری در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر گفت: عملیات نمک‌پاشی در محورهای نوشهر برای جلوگیری از یخبندان جاده‌ها از امشب آغاز می‌شود و یک نوبت دیگر نیز در اوایل صبح فردا انجام می‌شود.

انتهای پیام/86019/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول