اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

رونمایی از یک اثر هنری با موضوع انقلاب در زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: اثر هنری با مضمون انقلاب و بیداری اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان رونمایی می‌شود.

رونمایی از یک اثر هنری با موضوع انقلاب در زنجان

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، همایش تجمع بانوان در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش تجمع بانوان روز دوشنبه همزمان با 14 بهمن ماه سال‌جاری در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه از آیتم‌های مختلفی چون بیان خاطرات از نخستین تجمع بانوان زنجانی، تجلیل از برخی از بانوان فعال و پیشرو در دوران انقلاب، شعرخوانی و .... برخوردار است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه اثر هنری «نقاشی» با مضمون انقلاب و بیداری اسلامی نیز به مناسبت دهه فجر در استان زنجان رونمایی می‌شود، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همزمان با ایام مبارک دهه فجر تئاتر خیابانی نیز در استان اجرا می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه عصر قصه‌خوانی با موضوع انقلاب اسلامی نیز به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: اکران، نقد و بررسی فیلم‌های انقلابی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه دیدار با هنرمندان انقلاب اسلامی نیز از جمله برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان برای ایام مبارک دهه فجر است، اضافه کرد: نمایشگاه مجازی نیز با موضوع انقلاب و دهه فجر در سایت حوزه هنری استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول