اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

انقلاب اسلامی به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: انقلاب اسلامی به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان افزود: 12 بهمن ماه سالروز ورود ناجی و پیشوای ملت ایران به کشور است.

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: امام خمینی (ره) پس از 14 سال تبعید به کشورهای ترکیه، عراق و فرانسه به آغوش ملت بازگشت و بنیان انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

وی ادامه داد: این روز را یوم‌الله می‌نامیم، چراکه در این روز عزت، عظمت و استقلال جمهوری اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب و با مجاهدت و ایثارگری‌های مردم و نثار خون شهدای انقلاب، به ثمر نشست.

ترابی با اشاره به اینکه بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، خاطرنشان کرد: نهال شکوفایی استعداد که در آن زمان در کشور غرص شد، اکنون به درخت تنومند و پر ثمری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌ها و فشارهای زیادی که از سوی دژخیمان به ایران اسلامی تحمیل شد، با همت دانشمندان و جوانان خود توانسته پله‌های ترقی و موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده، خشم استکبار جهانی را برانگیخته و در مقابل عداوت همه مزدوران جهانی ایستادگی کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشور ایران در طول سی و چند سال پس از انقلاب همواره مورد تهاجم ابرقدرت‌ها قرار گرفته، اضافه کرد: علی‌رغم طوفان‌های سهمگین جنگ، توطئه، دسیسه، کودتا، محاصره اقتصادی و فشارهای سیاسی و نظامی، به لطف خداوند توانسته‌ایم عزت و اقتدار خود را حفظ کنیم.

در نخستین روز از دهه مبارک فجر، روسای ادارات شهرستان بروجرد و مسئولان لشگری و کشوری، با هدف تجدید بیعت با شهدا، امام و ولایت، مرجعیت و حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام/2304/ب/پ300330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول