اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

افزایش تحریم‌ها عشق مردم به انقلاب را بیشتر می‌کند

امام جمعه بردخون گفت: هرچه فشارها بیشتر شود و تحریم‌ها افزایش یابد عشق و علاقه مردم آنان به انقلاب بیشتر می‌شود زیرا برای بارور شدن درخت انقلاب خون‌ها ریخته شده و اینک درختی تنومند شده است.

افزایش تحریم‌ها عشق مردم به انقلاب را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی پیش از ظهر امروز در آیین زنگ انقلاب در مدرسه نرجس شهر بردخون اظهار داشت: امام راحل پس از 15 سال پا بر خاک میهن اسلامی نهاد و سخنرانی فراموش‌نشدنی را در بهشت زهرا(س) انجام داد و با یاری خدای بزرگ، وحدت مردم و رهبری‌های پیامبرگونه این انقلاب را به پیروزی رساند و انقلابی را برپا کرد که در دنیا نظیری برای آن پیدا نمی‌شود.

رکنی حسینی افزود: متاسفانه اطلاعات جوانان و نوجوانان نسبت به تاریخ انقلاب زیاد نیست پس نسل امروز بکوشند بیشتر با تاریخ و سرگذشت انقلاب آشنا شوند و وصیت‌نامه امام راحل را مطالعه کنند زیرا اقیانوس بیکرانی است که عمق آن نامشخص است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش باید بیشتر توجه کنند، کاش سخنرانی‌های حضرت امام برای استفاده دانش‌آموزان در مدارس پیاده می‌شد.

وی افزود: دشمنان انقلاب و اسلام عبث فکر می‌کنند که مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند ولی اینچنین نیست زیرا هرچه فشارها بیشتر شود و تحریم‌ها افزایش یابد عشق و علاقه آنان به انقلاب بیشتر می‌شود زیرا برای بارور شدن درخت انقلاب خون‌ها ریخته شده و اینک درختی تنومند شده است.

رکنی حسینی اضافه کرد: همه دنیا از برکت این انقلاب بهره می‌برند و نگرانی و خشم دشمنان و حرف‌های بچگانه رئیس‌جمهور آمریکا ناشی از انقلاب اسلامی است زیرا که زخم خورده انقلاب هستند پس همه باید قدردان این انقلاب و نظام باشیم.

در ادامه برنامه‌های متنوعی از قبیل سرود دانش‌آموزی، مقاله توسط دانش‌آموزان مدرسه دخترانه نرجس بردخون اجرا شد و بهرام حسینی‌پناه مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون آغاز اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر را در بردخون اعلام  کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول