اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد

ناآگاهی شورای شهر از برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در حیدرآباد هندوستان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر اصفهان از برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در شهر حید‌ر‌آباد هندوستان اطلاعی ندارد.

ناآگاهی شورای شهر از برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در حیدرآباد هندوستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه شورای شهر و شهرداری در سطح جامعه اظهار کرد: به نظر می‌رسد که در حال حاضر جایگاه واقعی شورای شهر به صورت واقعی محرز نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی اصفهان باید به اطلاع کمیسیون فرهنگی شورای شهر برسد، اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری درصدد برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در شهر حید‌ر‌آباد هندوستان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای شهر اصفهان از برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در شهر حید‌ر‌آباد هندوستان اطلاعی ندارد، تصریح کرد: فرایند صفر تا 100 برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان باید به اطلاع شورای شهر برسد و این برنامه‌ها برای بررسی باید به شورای شهر ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حال حاضر عنوان شده است که به دنبال برگزاری این برنامه‌ها در شهر حیدر‌آباد هندوستان صحبت‌هایی در زمینه روابط خواهر‌خواندگی اصفهان با حیدر‌آباد هندوستان مطرح شود، ادامه داد: تمام این موارد بدون هماهنگی و اطلاع شورای شهر صورت گرفته است.

آذربایجانی با بیان اینکه فرایند این سیاست‌ها باید به شورای شهر ارائه شود، تاکید کرد: جزئیات برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان نیز باید به اطلاع کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارسال شود، اما در حال حاضر این موضوع مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

رسول جزینی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در ادامه این جلسه گفت: در حال حاضر در حوزه ورزش در حوزه روابط بین‌الملل با شهر‌های خواهر‌خوانده نیز شهرداری اصفهان مراوداتی را با باشگاه‌های نه‌چندان معتبر داشته که شورای شهر از این روابط اطلاعی ندارد.

وی اظهار کرد: انجام هر اقدام و برنامه‌ای در حوزه ورزش با شهر‌های خواهر‌خوانده باید به اطلاع شورای اسلامی شهر برسد.

انتهای پیام/63004/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول