اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشروح/ نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

دهه فجر زمان بسترسازی برای ظهور است/ باید چهره خشن آمریکا را به دنیا معرفی کنیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دهه فجر زمان بسترسازی برای ظهور مهدی موعود(عج) است.

دهه فجر زمان بسترسازی برای ظهور است/ باید چهره خشن آمریکا را به دنیا معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز ورود امام به میهن با اشاره به دوران تاریخی عباسیون، فرعونیان و شرایط کنونی اظهار داشت: این سه دور چند فرق مهم و اساسی با هم دارند که نخستین این تفاوت‌ها گستره طیف‌بندی است، امروز با طیف عظیمی از دشمنی‌ها روبرو هستیم و سه جریان صهیونیسم، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی مقابل نظام ما صف کشیده و علیه ما توطئه می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین مدل اتمام حجت نیز در این سه دوران با هم متفاوت است یعنی دوره توالی امامی بعد از امامی دیگر به پایان رسیده و تا بشر تشنه تشنه نشود خداوند ولی خود را نخواهد فرستاد.

شعارمان با رفتارمان منطبق نیست

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به تفاوت ایران و چین در شرایط کنونی اظهار داشت: با مصرف 155 میلیارد فوت مکعب گاز ملت ایران در مقابل 145 میلیارد فوت مترمکعب مصرف گاز چین نمی‌توان در دراز مدت با آمریکایی‌ها جنگید و ساز و کار و شعارمان با هم منطبق نیست.

سعیدی بیان کرد: شعارمان مقابله با کشورهای ابرقدرت است اما رفتارمان به اندازه کشورهای کوچک است.

وی ادامه داد: اگر در دو دوره عباسیان و فرعونیان بحث حاکم دینی مطرح بوده در شرایط کنونی بحث حاکمیت دینی مطرح است و در این زمینه حاکمیت یک طرفش امام زمان(عج) است و طرف دوم امت است که هنوز شرایط امت فراهم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ارتباط با انقلاب اسلامی و انقلاب‌های پیشین توحیدی و رسالت ملت ایران برای زمینه‌سازی حکومت الهی و دینی در سراسر گیتی تصریح کرد: 3 دوره مهم در تاریخ وجود دارد که حق و باطل در صحنه عمل به صورت دو اراده متجلی و اراده ذات الهی محقق می‌شود و یک طرف اراده ذات الهی و طرف دیگر اراده بندگان عصیان‌گر خداوند است.

سعیدی بیان داشت: خداوند اراده کرده است که ملت ایران در رقابت برای ظهور، فینالیست فینالیست‌ها باشد اما این امر الزاماتی دارد ضمن اینکه بین علائم و شرایط ظهور فرق است و 1200 مورد علائم ظهور نقل شده است.

امروز مرزهای ایران به سواحل مدیترانه رسیده است

سعیدی گفت: امروز مرزهای ما جلوتر رفته و به سواحل مدیترانه رسیده و باید آن را حفظ کنیم و اگر از مرز مدیترانه عقب‌نشینی کنیم دشمن مجدد پشت مرزهای ما خواهد ایستاد.

وی اذعان کرد: ضمن اینکه باید به ملت آمریکا بفهمانیم مشکل‌شان کجاست باید چهره خشن آمریکا را نیز به دنیا معرفی کنیم چراکه سردمدار ظلم است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه بیان کرد: 12 بهمن 57 و 22 بهمن 57 زمان آغاز فراهم شدن علل و عوامل ظهور امام زمان(عج) است و برای آمادگی ظهور امام زمان انواع آمادگی باید وجود داشته باشد.

سعیدی گفت: آمادگی فردی، آمادگی سبب‌ساز مثل راهپیمایی، کمک به فلسطین و ایستادگی مقابل آمریکا، آمادگی داخلی، منطقه‎ای و بین المللی از مواردی است که باید برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) از آن بهره برد.

وی تصریح کرد: آن کسی که می‌گوید چرا ما باید هزینه اشغال فلسطین را بدهیم نمی‌فهمد رسالت ما در دفاع از فلسطین چیست.

انتهای پیام/66006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول