اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال نیشابور‌ی‌ها از طرح "سلام سینما" شگفت‌ساز شد

استقبال گسترده مردم نیشابور از اجرای طرح "سلام سینما" در این شهرستان موجب شگفتی دست‌اندرکاران سینما شد.

استقبال نیشابور‌ی‌ها از طرح "سلام سینما" شگفت‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور مردم این شهرستان روز پنجشنبه، در سراسر کشور با مشارکت در طرح «سینما سلام» بدون بلیت و به صورت رایگان به سینما رفتند که همین امر باعث شد صف‌های طولانی و تراکم شدید مشتاقان تماشای فیلم مقابل گیشه‌ سینما‌ها تشکیل و بعد از چند سال برای اولین‌بار صندلی‌های سینما شهر فیروزه نیشابور مملو از جمعیت شود.

گفتنی است ادامه حضور بیشتر مردم و ازدحام در مقابل درهای سینمایی مشکلات ترافیکی برای عبور وسایط نقلیه در خیابان‌های منتهی به سینما شهر فیروزه و میدان حافظ به وجود آورد.

همچنین نیروهای انتظامی به متصدیان سینما برای ورود افراد و خانواده‌های نیشابوری به داخل سالن‌های سینما یاری می‌رساندند.

مسعود سلیمانی سپهر نماینده انجمن سینمای جوانان ایران در نیشابور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نیشابور اظهار داشت: سینما شهر فیروزه نیشابور با فیلم‌های یک مرد و یک شهر "عملیات مهد کودک" مردم نیشابور را به میهمانی جشن سینما فرا خوانده و با استقبال شهروندان نیز روبرو شد.

وی ادامه داد: استقبال مردم از طرح سینما سلام یک تجربه جدید برای سینماداران کشور خواهد بود تا در آینده بتوانند شرایط بهتری برای حضور گسترده علاقمندان به فیلم را فراهم سازند.

وی با بیان اینکه سینمایی نیشابور میزبان یک هزار و 500 نفر از مردم بود، تصریح کرد: در این روز طی 3 سانس یک هزار و 500 نفر از مردم در راستای تحقق اهداف دولت برای آشتی دوباره مردم با سینما مراجعه کردند.

سلیمانی سپهر در پایان اظهار داشت: در این روز استقبال شهروندان به حدی بود که مسئولین سینما با مشکلاتی روبه‌رو شده بودند که مجبور به مداخله نیروی انتظامی شدند.

انتهای پیام/2202/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول