اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری اصفهان نسبت به ایجاد شهرک دانشگاهی اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد ایجاد واحدهای دانشگاهی در گوشه گوشه شهر یکی از معضلات اصفهان است و برای مشکلات ناشی از این موضوع شهرداری باید نسبت به ایجاد شهرک دانشگاهی در اصفهان اقدام کند.

شهرداری اصفهان نسبت به ایجاد شهرک دانشگاهی اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا فلاح پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه آغاز دهه فجر را به فجرآفرینان تبریک عرض میکنم اظهار کرد: مردم ولایتمدار اصفهان هرساله با آغاز ایام الله دهه فجر به صورت باشکوه در جشن‌های گرامیداشت دهه فجر شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آلودگی و افزایش آلاینده‌های جوی یکی از معضلات کلانشهر اصفهان محسوب می‌شود اضافه کرد: البته کلانشهر اصفهان از سال‌های گذشته تاکنون با این معضل مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بسیاری از مسئولان 70 درصد آلودگی کلانشهر اصفهان را ناشی از تردد خودروها در سطح شهر می دانند تصریح کرد: همچنین در حال حاضر سوخت خودروها و وسایل نقلیه شخصی و فعالیت صنایع و واحدهای صنعتی به عنوان عمده‌ترین دلیل وجود آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه و واحدهای دانشگاهی در مناطق مختلف شهر ایجاد و راه‌اندازی شده است ادامه داد: پراکندگی دانشگاه‌ها بدون توجه به نوع کاربری مناطق سبب ایجاد معضلاتی در شهر می‌شود.

فلاح تاکید کرد: به نظر می‌رسد ایجاد واحدهای دانشگاهی در گوشه گوشه شهر یکی از معضلات و مشکلات اصفهان است و برای مشکلات ناشی از این موضوع شهرداری باید نسبت به ایجاد شهرک دانشگاهی در اصفهان اقدام کند.

وی با بیان اینکه با ایجاد و راه‌اندازی این شهرک دانشگاهی بسیاری از سفرهای درون‌شهری به مناطق مختلف شهر اصفهان حذف می‌شود افزود: امیدواریم که به دنبال این موضوع درصد بالایی از آلاینده‌های جوی اصفهان کاهش پیدا کند و سلامتی مردم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول