اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

اصلاح سبک زندگی بسیاری از معضلات اصفهان را برطرف می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصلاح سبک زندگی از راهکارهای مهم و اساسی در راستای برطرف شدن بسیاری از معضلات و مشکلات موجود در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

اصلاح سبک زندگی بسیاری از معضلات اصفهان را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رضا امینی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت اصلاح سبک زندگی اظهار کرد: اصلاح سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف سبب دستیابی به سبک نوین اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مصرف‌گرایی در سطح شهر بیش از اندازه است، اضافه کرد: استفاده بیش از حد از منابع و مصرف‌گرایی‌ها سبب شده است که در برخی موارد با محدودیت‌هایی مواجه شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری باید با اجرای برنامه‌های مناسب در صدد رفع این محدودیت‌ها باشد، تصریح کرد: اصلاح سبک زندگی از راهکارهای مهم و اساسی در راستای برطرف شدن بسیاری از معضلات و مشکلات موجود در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم ادامه داد: دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن است و تمام مردم باید سالروز دوازدهم بهمن ماه را جشن بگیرند.

امینی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که به صورت محکم از انقلاب حمایت می‌کنند ،تاکید کرد: تمام اقشار مختلف جامعه باید در راستای بزرگداشت و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مشارکت جدی داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی‌بدیل است افزود: مقاومت در برابر سختی‌ها اصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمنان است و ما امروز به شدت نیازمند وجود این اصل هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همچنین همبستگی و اتحاد میان مردم از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: همبستگی و اتحاد از نیازهای امروز کشور برای برطرف شدن دغدغه‌های نظام است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به وحدت باید از خودخواهی‌ها فاصله بگیریم تا بتوانیم به وظایف خود برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران عمل کنیم، اظهار کرد: امیدواریم که مردم به برکت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن‌های متعددی را به صورت باشکوه‌تر و پرشورتر در سطح شهر برگزار کنند.

امینی به انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: امیدواریم که با این انتصاب حاشیه‌های ورزش اصفهان حذف شود و شاهد رسیدن ورزش اصفهان به جایگاه واقعی خود باشیم.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول