اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس خواستار شد

رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصاب‌ها

نماینده مردم سراب در مجلس خواستار رعایت اصل شایسته سالاری در انتصاب‌ها شد و افزود: در صورت حصول این امر می‌توان شاهد در آغوش کشیدن موفقیت و پیروزی‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف شد.

رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصاب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی صبح امروز در آئین معارفه نقی عابدینی نخستین رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب  اظهار کرد:‌ امروز بر خود می‌بالیم که دیگر نیازی به پزشکان وارادتی نداشته و نیروهای توانمند بومی در عرصه پزشکی خدمات شایانی به مردم ارائه می‌دهند.

نماینده سراب با تاکید بر اینکه جامعه سالم و تندرست با توسعه در بخش آموزش و ارتقای سلامت به وجود می‌آید تصریح کرد: دسترسی آسان به درمان حق مسلم همه شهروندان بوده و دولت باید در این زمینه کوشا باشد.

بهمنی با اشاره به ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد سراب و دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: تلاش داریم تا با مجوز شورای گسترش دانشگاه‌ها رشته‌های جدیدی برای سراب به تصویب برسانیم.

بهمنی خواستار رعایت اصل شایسته سالاری در انتصاب‌ها شد و افزود: در صورت حصول این امر می‌توان شاهد در آغوش کشیدن موفقیت و پیروزی‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف شد.

نقی عابدینی سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب نیز در این جلسه با اشاره به خوشحالی همه از تاسیس دانشکده پزشکی سراب گفت: برای رسیدن به جایگاه علمی و رقابت با سایر دانشکده‌ها راه دشواری در پیش داریم و این دشواری جز با همیاری و همکاری مساعد همه عزیزان هموار نمی‌شود.

وی همچنین از همه مدیرانی که در راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی سراب زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کرد.

ابراهیم خلیل بایرامی مدیر شبکه بهداشت و درمان سراب همچنین در این نشست با اشاره به راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: راه‌اندازی این دانشکده می‌تواند به مرکزی تبدیل شود تا نیازهای شهرستان سراب را در حوزه سلامت جوابگو باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراب اظهار کرد: از طریق کنکور سراسری سال 92-93 تعداد 83 نفر در چهار رشته تحصیلی پرستاری، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی برای دانشکده علوم پزشکی سراب دانشجو پذیرش شده است.

بایرامی از تمهیدات لازم برای این دانشجویان خبرداد و افزود: ساختمان دانشکده علوم پزشکی سراب با 90 درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اینک در حال احداث بوده و در صورت تامین اعتبارات لازم در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/60010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول