اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/بهار 92

اجرای 154 برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در سقز

جانشین فرمانده سپاه سقز از اجرای 154 برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در حوزه و پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان خبر داد.

اجرای 154 برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در سقز

هادی مخدومی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: دهه فجر دهه تحقق وعده‌های الهی و نماد عبودیت در برابر خدا و مبارزه با طاغوت است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل وحدت مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی وجود حضرت امام خمینی (ره) به عنوان ولی‌فقیه بود، خاطرنشان کرد: دهه فجر، ایام‌الله است و این ایام باید بزرگ و ارزشمند شمرده شود و آنچه که در تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته تا این انقلاب به پیروزی برسد، باید به سمع و نظر مخاطبان برسد.

جانشین فرمانده سپاه سقز تصریح کرد: دهه فجر، روزگار سرنگونی کاخ استبداد و شکست طاغوتیان به دست مردم خداجوی ایران اسلامی است و گرامیداشت این ایام یادآور ظلم‌ستیزی ملت ایران است.

مخدومی گفت: امروز تمام جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌اند و نمونه‌هایی از آن را می‌توان در خاورمیانه و حتی برخی کشورهای اروپایی و امریکایی مشاهده کرد که البته دشمنان نیز در مقابل برای انحراف افکار عمومی و تخریب مسلمانان، بیکار ننشسته و کشور ما را به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مورد تهاجم قرار داد‌ه‌اند.

وی در ادامه به اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و از اجرای 154 برنامه در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در حوزه و پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان خبر داد.

مخدومی گفت: برگزاری نشست‌های صمیمی با مردم، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، یادواره‌های شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری ده‌ها برنامه دیگر از برنامه‌های جشن انقلاب در دهه فجر خواهد بود.

مخدومی خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، ویزیت رایگان و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم و برگزاری مسابقات ورزشی و محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های این ایام مبارک در شهرستان سقز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال باید با عزت و شکوهمندی بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شود، گفت: این برنامه‌ها در سطح کانون‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی با مشارکت دیگر نهادهای اجرایی و فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79010/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول