اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی ملت ایران بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی ملت ایران بود.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی ملت ایران بود

محمد پاپی‌نژاد امروز در مصاحبه تفصیلی با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری دست دولت را برای یک دیپلماسی فعال و تعامل با دیگر کشورها باز گذاشتند، اما آن‌ها هر روز بهانه‌تراشی می‌کنند، درعین حال تلاش می‌کنیم روحیه استکبار‌ستیزی حفظ شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد گفت: انقلاب اسلامی با درهم شکستن ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب، به جهانیان ثابت کرد، می‌توان در مقابل قدرت‌های پوشالی و ظالم جهان ایستادگی کرد، به همین منظور باید این نقش جمهوری اسلامی در بین جوانان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ستم‌هایی که در حق انقلاب اسلامی ایران روا داشته شده، این است که عده‌ای به جوانان ما تلقین می‌کنند، انقلاب اسلامی موجب شده از فن‌آوری روز دنیا عقب بمانیم، در حالی‌ که دستاوردهای علمی که پس از پیروزی انقلاب حاصل شده، بر کسی پوشیده نیست و امروز جوانان ما در بین قدرت‌های هسته‌ای جهان نام خود را مطرح کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت یک کشور مصرف کننده محصولات اروپایی و آمریکایی بودیم، اما امروزه محصولات ما به بسیاری از کشورها صادر می‌شود، بیان داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی ملت ایران بوده، همچنین بیداری اسلامی که در بسیاری از کشورها به راه افتاده از دیگر خدمات انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه با تمام توان در مقابل هر دشمنی که به نظام جمهوری اسلامی چشم طمع داشته باشد، خواهیم ایستاد، اضافه کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا در متهم جلوه دادن ایران برای راضی نگه‌داشتن کنگره این کشور است و مصرف داخلی دارد.

وی اظهار کرد: دوران افول قدرت آمریکا و غرب آغاز شده و آن‌ها نه تنها نمی‌توانند به خاک جمهوری اسلامی کوچک‌ترین تعرضی داشته باشد، بلکه گفته‌های رژیم صهیونیستی در خصوص بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران بلوف‌های توخالی است.

پاپی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم و شعار مرگ بر آمریکا کم‌رنگ نمی‌شود، مگر اینکه از خوی استکباری خود دست بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد سپس به تشریح برنامه‌های ایام الله دهه فجر در این شهرستان پرداخت و گفت: یکی از وظایف سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است و براساس رسالت خود و حفظ شعائر دینی، انقلابی و روحیه انقلابی در بین مردم همه ساله برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر برنامه‌ریزی می‌کند.

* بیش از 50 برنامه در ایام دهه فجر در بروجرد برگزار می‌شود

پاپی‌نژاد عنوان کرد: امسال بیش از 50 برنامه در ایام دهه فجر درسطح حوزه‌های مقاومت وسطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، اعزام سخنران به مدارس، مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی در سطح مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، محافل انس با قرآن، عیادت از خانواده‌های پیشکسوتان دفاع مقدس، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، اجرای سرود به مناسبت دهه فجردر سطح پایگاه‌های مقاومت، سرکشی و کمک به خانواده‌های نیازمند، بازدید از شرکت‌ها و کارخانجات برخی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد تصریح کرد: در نخستین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری چهار برنامه محوری داریم که دیدار با امام جمعه شهرستان به همراه دیگر مسئولان شهرستان، رژه موتوری موتور سواران بسیجی همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجدالنبی و ویزیت رایگان عموم مردم در درمانگاه اعتماد سپاه پاسداران از آن دسته‌اند.

وی گفت: در دومین روز این ایام با شعار انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس شهرستان بروجرد یکی از برنامه‌های محوری این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد یادآور شد: سه برنامه دیگر شامل مسابقه فوتسال جام دهه فجر، نشست بصیرتی با موضوع دشمن شناسی و تمدن اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در تمدن دینی از این جمله هستند.

وی سومین روز این دهه را شامل هشت برنامه خواند که سه برنامه محوری آن شامل کارگاه آموزشی دفاع غیرعامل، همایش تقدیر از پژوهشگران توسط بسیج فرهنگیان و نشست بصیرتی هیئت عاشقان امام علی از دیگر برنامه‌های محوری این روز است که با نام نهضت علمی و امید به آینده نام گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد عنوان کرد: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر پنج برنامه داریم که برای نشان دادن وحدت موجود در جامعه، نماز وحدت در دبیرستان ولایت فقیه با حضور مسئولان شهر و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

پاپی‌نژاد افزود: در پنجمین روز این ایام با عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن، در یکی از روستاهای شهرستان بروجرد برنامه‌ای با عنوان جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود و نشست بصیرتی در یکی از پایگاه‌های روستایی نیز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ششمین روز یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، جهاد و شهادت نام دارد که دیدار با خانواده شهدا، شرکت درمراسم عطر افشانی قبور شهدا با حضور آحاد مردم و مسئولان شهرستان، عطر افشانی قبور شهدا در تمام روستاها توسط بسیجیان و برگزاری مراسم شعر و خاطره و نشست ادبی در خصوص فرهنگ جهاد و شهادت و افتتاح یکی از پایگاه‌های مقاومت در روستای خایان را در این روز در برنامه داریم.

این مسئول تصریح کرد: روز هفتم با عنوان انقلاب اسلامی، تثبیت ارزش‌های الهی، حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) عنوان گرفته که در این روز برگزاری دعای ندبه با حضور خواهران بسیجی، حضور گسترده بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت سپاه در نماز جمعه و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های بسیج بروجرد در این روز است.

وی تصریح کرد: روز هشتم که مصادف با عملیات والفجر هشت  و روز حفاظت و اطلاعات است، در ستاد ناحیه مقاومت بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات برگزار شده و از تعدادی از رزمندگان شهرستان بروجرد که در این عملیات نقش آفرینی کرده‌اند، تقدیر می‌شود، همچنین برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) و افتتاح پایگاه شهید صیاد شیرازی در روستای قره‌سو از دیگر برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد اضافه کرد: برنامه‌های نهمین روز دهه انقلاب را که انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان نام گرفته، سرکشی از تعدادی از خانواده‌های محروم و کمک به آنها، اجرای صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و جلسه پرسش و پاسخ در دانشکده پرستاری خواند.

پاپی‌نژاد بیان داشت: روز دوشنبه مصادف با 21 بهمن ماه با عنوان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده  نامگذاری شده، همزمان با وفات حضرت فاطمه معصومه (س) است و در این روز مراسم سوگواری آن حضرت در ستاد ناحیه مقاومت بسیج همچنین یادواره شهدای روستای گیجالی که یکی از برنامه‌های محوری ستاد شهرستان بروجرد است، برگزار شده و ساعت 21 شب هماهنگ با سایر شهرستان‌های کشور، ندای الله اکبر در تمام پایگاه‌های مقاومت سرداده می‌شود.      

وی گفت: در یوم الله 22 بهمن شرکت در راهپیمایی با شکوه این روز به همراه دیگر امت حزب الله از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/2304/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول