اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

گلبانگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر گلبانگ انقلاب در تمام مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر گلبانگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد.

مراسم محوری گلبانگ انقلاب در مجتمع ورزشی شهید بهشتی زاهدان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان و مدیران آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: ما در دورانی زندگی می‌کردیم که اقداماتی که انجام می‌شد مبتنی بود بر حفظ امنیت، ثروت و قدرت برای یک خانواده خاص تحت عنوان سلطنتی بود و عمده مردم در فقر به سر می‎برند.

علی‌اصغر جمشید‌نژاد افزود: در آن زمان امکان تحصیل برای خیلی از اقشار جامعه نبود و این روند رو شد با اعتراض یک روحانی بزرگ منفک شد.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلابی بزرگ به وسعت مردم ایران بود که می‌طلبد مراسم گرامیداشت آن نیز به همین بزرگی و گستردگی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم گفت: هم اکنون 36 هزار شهید دانش آموز گلگون کفن در کشور داریم که 250 هزار نفر از این شهیدان هزینه سنگین انقلاب است.

رضا نجفی افزود: شهدا از جانشان گذشتند تا فضایی برای کار و تحصیل و خدمت ما به وجود آورند.

وی با بیان گرامیداشت دهه مبارک فجر با برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاد و مفرح اذعان داشت: باید در این دهه شاد باشیم و تنها به جشن و تزئین کلاس‌ها کافی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اذعان داشت: باید به بهانه این جشن‌ها دستاوردهای انقلاب را برای دانش آموزان تشریح کنیم.

انتهای پیام/75009/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول