اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

امضای تفاهمنامه نهایی احداث آزادراه تبریز- بازرگان در 20 روز آینده

استاندار آذربایجان‌شرقی از امضای تفاهمنامه نهایی احداث آزادراه تبریز - بازرگان در 20 روز آینده خبر داد.

امضای تفاهمنامه نهایی احداث آزادراه تبریز- بازرگان در 20 روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه اولیه ساخت آزادراه تبریز- بازرگان با شرکت چینی سیتیک، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور اثبات جدیت دولت جمهوری اسلامی برای اجرای این پروژه مهم ملی به امضا رسید.

وی با اشاره به اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری در ساخت این پروژه، خاطر نشان کرد: قطعا نحوه تنظیم قرارداد نهایی و مسایل مالی آن توسط وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی مشخص خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در ساخت آزادراه تبریز- بازرگان جدی هستیم، افزود: امیدواریم با همکاری استان آذربایجان غربی و تامین منابع مالی طرح توسط شرکت سیتیک بتوانیم با کمک پیمانکاران داخلی این پروژه مهم را هرچه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: تمام توان و تلاش استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان صرف فراهم کردن زمینه‌های اجرای این پروژه و پشتیبانی از مجریان و پیمانکاران آن خواهد شد.

جبارزاده همچنین از امضای تفاهم‌نامه نهایی احداث آزادراه تبریز - بازرگان در 20 روز آینده خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به تاثیرات مثبت ساخت آزادراه تبریز- بازرگان در توسعه حمل و نقل، خاطر نشان کرد: با تمام توان از احداث این پروژه حمایت خواهیم کرد.

قربانعلی سعادت افزود: استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این پروژه در کنار یکدیگر هستند تا منطقه آذربایجان بتواند نقش خود را در روند توسعه کشور ایفا کند.

وی گفت: استانداری آذربایجان غربی در رفع مشکلات این طرح از قبیل تملک، در کنار شرکت مجری خواهد بود و هماهنگی‌های لازم با وزارت راه و شهرسازی را انجام خواهد داد.

بر اساس تفاهم‌نامه اولیه‌ای که به امضای استانداران آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و نماینده شرکت سیتیک به امضا رسید، ساخت پروژه آزادراه تبریز- بازرگان بر اساس EPCF (مهندسی خرید، احداث و سرمایه‌گذاری) به این شرکت چینی سپرده شد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول