اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

حضور تیم‌های متعدد ورزشی آمل در لیگ‌های حرفه‌ای کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: تیم‌های زیادی از این شهرستان در رشته‌های والیبال، فوتبال، بسکتبال با ویلچر، هندبال، ووشو و دیگر رشته‌ها هم‌اکنون در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم کشور مشغول فعالیت هستند.

حضور تیم‌های متعدد ورزشی آمل در لیگ‌های حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمود نائیج صبح امروز در بازدید از هیئت ورزشی دو و میدانی این شهرستان بیان داشت: خوشبختانه شهرستان آمل یکی از شهرهای فعال مازندران است که علاوه بر ورزشکاران متعدد، تیم‌های زیادی نیز در عرصه حرفه‌ای دارد.

وی با اعلام اینکه دو به نوعی مادر ورزش‌ها است، ادامه داد: همه رشته‌های ورزشی به این رشته نیازمندند پس باید به آن توجه ویژه شود.

نائیج با تاکید اینکه به رشته دو و میدانی در این شهرستان به صورت کیفی نگاه شده است، اذعان داشت: هیئت دو و میدانی آمل تاکنون عملکرد خوبی داشته و کارنامه مطلوبی در اختیار دارد زیرا ورزشکاران این شهرستان توانستند در مسابقات اخیر قهرمانی کشور خوش درخشیده و از تیم منتخب مازندرانی شش آملی کسب مدال کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل افزود: وجود تیم‌هایی همانند کاله مازندران که دو دوره قهرمانی و دو دوره سومی لیگ برتر والیبال کشور را در کارنامه دارد و علاوه بر قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های والیبال جهان شرکت داشته از افتخارات کم‌نظیر این شهرستان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم بسکتبال با ویلچر این شهرستان نیز در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان توپ می‌زند و ووشوکاران آملی هم در لیگ برتر این رشته ورزشی حضور دارند.

نائیج با تاکید اینکه در رشته ورزشی هندبال نیز تیم هیئت هندبال برای صعود به مرحله حذفی لیگ دسته یک هندبال کشور بسیار امیدوار است، گفت: تیم والیبال کاله جوان نیز در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال کشور درخشش مطلوبی دارد.

وی یادآور شد: در رشته‌های انفرادی نیز طی سال‌های گذشته پیشرفت زیادی در میادین آسیایی، جهانی و بین‌المللی داشتیم و نمونه بارز آن مدال‌آوری قاسم رضایی در المپیک 2012 لندن بود که در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان به یک متر رسیده است، گفت: امید داریم در آینده سرانه ورزشی آمل بیش از گذشته شود.

انتهای پیام/886012/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول