اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر:

640 کارگاه آموزشی مرتبط با پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: در قالب طرح پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر، 646 کارگاه و دوره آموزشی مرتبط با پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.

640 کارگاه آموزشی مرتبط با پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در نشست با کارشناسان پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: رویکرد جدید کمیته امداد یک رویکرد جدید است و از روش‌های سنتی خود فاصله گرفته زیرا آن روش موجب وابستگی مددجویان به کمیته امداد می‌شود.

وی افزود: امداد اکنون به عنوان سازمان بزرگ فرهنگی عمل می‌کند و معتقد است که در مرحله اول باید مددجویان به این باور برسند که می‌توانند توانمند شوند و اعتماد به نفس خود را بدست آورند و خود را یک عنصر پویا در جامعه ببینند.

محبی ضمن بیان اینکه  یکی از برنامه‌های خوب  امداد در راستای کمک فرهنگی نظام جامع آموزشی است که در 5 فاز صورت می‌گیرد، عنوان کرد: هر فاز این طرح یک سال طول می‌کشد و اکنون دوسال است که در کمیته امداد این استان در حال برگزاری است، در این طرح در مرحله اول تمامی نیازها و آسیب‌های خانواده‌ها شناسایی می‌شود و در فازهای بعدی نسخه ای برای حل مشکلات توسط کارشناسان نوشته و کارگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی نیز برای این افراد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: 257 کارگاه روحی و روانی،201 کارگاه اعتقادی،63کارگاه اجتماعی و فرهنگی،71 کارگاه بهداشتی و 54 کارگاه پیشگیری از اعتیاد در قالب این طرح برگزار شده است.

وی یکی از برنامه‌های خوب فرهنگی را اردو مشترک مادران و دختران خبر داد و گفت: در تابستان امسال 960 نفر در این اردو های خانوادگی از استانهای مختلف شرکت کردند که در آن اردو ها نیز برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلف برای این افراد برگزار شد.

محبی از دیگر فعالیت های صورت گرفته در زمینه مجتمع های شبانه روزی و کانون های تابستانه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در مجتمع ها فرهنگی فرد تمام وقت در اختیار امداد است و می‌توان برنامه های خوب تربیتی و فرهنگی را ضمن آموزش‌ها درسی و تحصیلی انجام داد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول