اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

طنین زنگ انقلاب در مدارس ایرانی تاجیکستان+تصاویر

ویژه برنامه زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به‌ ایران اسلامی در مجتمع آموزشی امام جعفر صادق(ع) تاجیکستان برگزار شد.

طنین زنگ انقلاب در مدارس ایرانی تاجیکستان+تصاویر

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در این مراسم که صبح امروز با حضور دانش‌آموزان و کارکنان مجتمع آموزشی امام صادق (ص) برگزار شد، پس از قرائت قرآن و خواندن سرود جمهوری اسلامی، زنگ نمادین انقلاب  همزمان با لحظه ورود تاریخی امام به وطن در ساعت 9.33 توسط «ایوب قنبری» مدیر مجتمع نواخته شد.

مدیر مجتمع آموزشی، طی سخنانی آغاز جشن‌های سی و پنجمین بهار آزادی را به‌ همکاران و دانش‌آموزان تبریک گفت.

وی مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و ملت قهرمان ایران با رژیم ستم‌شاهی را برای قرن معاصر تاریخی و بی‌نظیر خواند و در ادامه به ‌برخی از دستاوردهای برجسته انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و... اشاره کرد.

قنبری همچنین نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی ملت‌های منطقه، استکبار‌ستیزی، خودباوری و خودکفایی را بزرگ و تعیین‌کننده ارزیابی کرد.

وی از دانش‌آموزان خواست که با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و وصیت‌نامه امام خمینی (ره ) با اندیشه‌های حکیمانه ایشان بیشتر آشنا شوند.

سپس یکی از دانش‌آموزان مجتمع دکلمه‌ای درباره ورود حضرت امام (ره) به میهن قرائت کرد و در ادامه دانش‌آموزان به ‌صورت گروهی سرود «ای ایران» را اجرا کردند.

در ایام دهه فجر مسابقات ورزشی و فرهنگی از قبیل فوتبال و تنیس روی میز و طناب‌کشی و احکام و نهج‌البلاغه و آشنایی با زندگی‌نامه امام خمینی (ره) و... با حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در مجتمع آموزشی امام جعفر صادق (ع) در تاجیکستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول