اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد البرز خبر داد

پرداخت 46 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از پرداخت 46 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان البرزی خبر داد.

پرداخت 46 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان البرزی

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کمیته امداد طرح‌های مختلف برای حمایت از افراد نیازمند، بی‌بضاعت و مستمند در دستور کار دارد که این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف برای مددجویان تحت پوشش اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند دارای ابعاد متعددی است، اما مهمترین موارد مربوط به رفع مشکلات اقتصادی و حمایت اقتصادی از مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: هدف اصلی از اجرای طرح‌های اقتصادی، رفع مقطعی مشکلات اقتصادی نیازمندان و مستمندان در کوتاه‌مدت و توانمندسازی اقتصادی آنها در بلندمدت است.

سالارکیا افزود: اولویت اصلی حمایت از مددجویان زیر پوشش این نیست که به صورت ماهانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به صورت مداوم در در اختیار این افراد و خانواده‌ها قرار گیرد بلکه به صورتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم مددجویان را در یک دوره زمانی مشخص به خودکفایی اقتصادی برسانیم.

* بهره‌مندی یک هزار و 500 مددجوی البرزی از تسهیلات مشاغل خانگی

وی بیان داشت: یکی از راهکارهایی که برای این منظور در دستور کار قرار دارد، ارائه تسهیلات مالی در طرح مشاغل خانگی است و در این راستا مددجویان متقاضی با ارائه طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی باشند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: امسال تعدادی از مددجویان زیرپوشش درخواست‌های خود را برای استفاده از این تسهیلات ارائه کردند که طی 9 ماه ابتدایی سال در مجموع طرح‌های یک هزار و 500 متقاضی تایید و از تسهیلات فوق بهره‌مند شدند.

سالارکیا اظهار داشت: برای این تعداد پرونده 46 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی در پایان اظهار داشت: از آنجایی که حمایت از طرح‌های مربوط به مشاغل خانگی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان البرز در اولویت فعالیت‌های این اداره کل قرار دارد، ارائه تسهیلات در این بخش را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول