اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

طبیعت محوطه اطراف ارگ بم ‌پاکسازی شد

رفتگران طبیعت محوطه اطراف ارگ تاریخی بم و پیست بین‌المللی بام بم را پاکسازی کردند.

طبیعت محوطه اطراف ارگ بم ‌پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، گروه مردمی رفتگران طبیعت بم عصر امروز محوطه اطراف ارگ تاریخی بم و پیست بین‌المللی بام بم را پاکسازی کردند.

مسئول و سرگروه این گروه مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم به ویژه جوانان از این برنامه عنوان کرد: پاکیزه و تمیز نگهداشتن محیط زیست و توسعه فرهنگ تفکیک زباله از جمله اهداف اجرای این برنامه است.

یوحنا احمدزاده با دعوت از جوانان برای شرکت در برنامه‌های آتی پاکسازی ابراز داشت: پاکسازی بهشت زهرا و ورودی شهر بم از جمله برنامه‌های در پیشروی رفتگران طبیعت بم است.

وی از راه‌اندازی سایت رفتگران طبیعت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: متقاضیان شرکت در این گروه خودجوش مردمی می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوطه عضو شوند و در پاکسازی گوشه به گوشه شهرستان تاریخی بم همکاری داشته باشند.

احمدزاده تصریح کرد: با توجه به تاریخی و فرهنگی بودن شهرستان بم در گام نخست محوطه اطراف ارگ تاریخی بم پاکسازی شد و به تدریج سایر اماکن تفریحی و تاریخی شهرستان توسط رفتگران پاکسازی می‌شود.

به گزارش فارس، تعدادی از اعضای شورای شهر بم نیز در جمع رفتگران طبیعت حاضر و در راستای همکاری و حمایت شهرداری و شورای شهر با این گروه قول مساعد دادند.

انتهای پیام/2446/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول