اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

اسلام‌خواهی کابوس استکبار شده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه عدالت‌خواهی بر محور اسلام چنان عظمت یافته که اصلی‌ترین کابوس استکبار شده است.

اسلام‌خواهی کابوس استکبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمدرضا باهنر امشب به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در جمع مردم انقلابی و متدین کازرون در مسجد امام خمینی این شهر با گرامیداشت سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود حضرت امام(ره) طی سخنانی، اظهار داشت: دنیای استکبار برای جلوگیری از دین‌خواهی، اسلام‌خواهی، اخلاص، ظلم‌ستیزی و عدالت‌محوری آزادیخواهان، نقشه‌های بسیاری کشیده بود تا قرن 21 را در حالی آغاز کند که دیگر یادی از خدا، معاد، دین و معنویت وجود نداشته باشد.

وی افزود: در ایران نیز ده‌ها سال پیش از انقلاب برخی‌ها در پی آن بودند که بساط دینداری را برچینند اما موج اسلام‌خواهی نقشه‌های آنان را بر باد داد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امام(ره) با دست خالی اما با کوهی از اخلاص و ایمان و دین‌باوری توانست مسیر تاریخ را عوض کند و بیداری اسلامی را در کشور و جهان کلید بزند.

باهنر تصریح کرد: جوانان بدانند امروزه ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن بسیاری از گردنه‌ها و گرفتاری‌های گوناگون به فضل الهی به جایی رسیده که به تنهایی جزو قدرت‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به پیشرفت‌های دانشمندان و جوانان کشورمان در مسائل هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: امروزه به یاری خدا دانشمندان این مرز و بوم به برکت انقلاب اسلامی ظرف دو سال راهی را طی کردند که دانشمندان کشورهای دیگر در 20 سال می‌توانند به آن برسند.

وی با بیان اینکه از هیئت دیپلماسی کشورمان پشتیبانی و مواظبت می‌کنیم، یادآور شد: دیپلمات‌های ایران اسلامی قدرتمندانه وارد میدان شده و چهارچشمی مواظب هستیم که غربی‌ها دست به کلک نزنند.

باهنر ابراز داشت: تمام کارهای مثبتی که در کشورمان قابل مشاهده است مدیون مجموعه دولت‌های بعد از انقلاب از دولت مرحوم بازرگان گرفته تا به دولت امروز است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به وجود نرخ بالای بیکاری و تورم و گرانی در کشور اشاره کرد و متذکر شد: برخی از این معضلات و مشکلات به سوء مدیریت‌ها و حاکم نبودن خرد جمعی در دولت پیشین بر می‌گردد و تعداد کمی از آنها ناشی از تحریم بوده است.

وی بیان داشت: در جواب آن دسته از افراد جامعه که سوال می‌کنند آیا ارزانی اتفاق می‌افتد و نرخ ارز پایین می‌کشد باید گفت که منتظر ارزانی و پایین آمدن نرخ ارز از 2 هزار و 700 تومان نباید نشست.

باهنر با بیان اینکه امروزه نیمی از کارمندان دولت اضافی هستند ابراز داشت: وضع اشتغال در کشور خوب نیست بنابراین دولت باید زمینه اشتغال را برای جوانان به ویژه تحصیل کرده‌های رشته‌های گوناگون دانشگاهی فراهم آورد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به مسئله سوریه و حضور جانیان تکفیری تروریست در این کشور اشاره کرد و ابراز داشت: دنیای غرب به ویژه آمریکا عده‌ای تکفیری را به بهانه مبارزه با تروریسم تربیت کرده و به جان مردم بی‌گناه سوریه انداخته و در حال حاضر به جای مبارزه با تروریست، تروریست‌پرور از آب در آمده است.

وی در پایان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از شکل حکومت سوریه، اجازه نمی‌دهد که گروهی تکفیری بخواهند برای مردم مسلمان این کشور تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/2448/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول