اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه مس:

حمایت هواداران امید را در تیم مس زنده نگه داشت

مدیر‌عامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت:‌ حمایت‌های هواداران‌ بود که تا پایان بازی امید و کسب امتیاز از این دیدار را در درون تیم ما زنده نگه داشت.

حمایت هواداران امید را در تیم مس زنده نگه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر ایرانمنش امروز‌ پس از پایان دیدار تیم مس کرمان در برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر قابل توجه روند بازی بازیکنان مس اظهار داشت: همگان دیدند که مس امروز با لوکا بوناچیچ یکی از بهترین بازی‌های خود را در لیگ به نمایش گذاشت.

وی بیان داشت: با توجه به دومین حضور لوکا بر روی نیمکت بازیکنان ما امروز باانگیزه و مصمم‌تر از قبل برای نجات تیم در درون زمین ظاهر شدند و توانستند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذارند.

ایرانمنش با قدردانی از حمایت هواداران مس از این تیم در برابر استقلال تهران گفت: یکی از نکات مثبت بازی امروز حضور پر‌شور هواداران ما در کنار تیم بود.

وی خاطر نشان کرد: هواداران ما امروز نشان دادند که تا دقیقه 90 کنار تیم هستند و با حمایت‌های خود انگیزه و امید را به بازیکنان مس تزریق می‌کنند.

ایرانمنش تصریح کرد: به عنوان مدیرعامل باشگاه دست تمامی هواداران مس را به گرمی می‌فشارم و از حمایت‌های همه جانبه علاقمندان مس در دیدار برابر استقلال سپاسگزاری می‌کنم.

وی گفت: به واقع این حمایت‌های همه جانبه هواداران ما بود که تا پایان بازی امید و کسب امتیاز از این دیدار را در درون تیم ما زنده نگه داشت.

ایرانمنش بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در دیدارهای پیش رو از شانس خود برای بقا در لیگ به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا پاسخگوی مردم فوتبال دوست شهر کرمان و هواداران خونگرم خود باشیم.

انتهای پیام/80011/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول