اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نقاط مختلف فارس صورت می‌گیرد

برگزاری 30 محفل انس با قرآن کریم

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله گفت: در ایام برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در فارس، 30 محفل انس با قرآن کریم در نقاط مختلف این استان برپا می‌شود.

برگزاری 30 محفل انس با قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، قائم مقام موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و کمیته برگزاری محافل قرآنی مسابقات کشوری قرآن کریم، 30 محفل انس با قرآن کریم در شعب موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله در نقاط مختلف این استان تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی افزود: در این محافل قرآنی که با حضور قاریان مصری و بین‌المللی برگزار می‌شود، علاوه بر تلاوت قرآن توسط قاریان قرآن کریم برنامه‌های متنوع قرآنی نظیر مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌ها، اجرای گروه‌های همخوانی و تواشیح، اجرای برنامه‌های جذاب حفظ توسط حافظان نوجوان و جوان این موسسه برگزار می‌شود.

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله خاطرنشان کرد: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سومین حرم اهل بیت(ع)، بستر مناسبی را برای قطب قرآنی شدن فارس در کشور فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: این مسابقات زمینه‌های شکوفایی و بالندگی فعالیت‌های قرآنی در این استان و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

مهیمنی تصریح کرد: موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله در دورافتاده‌ترین نقاط کشور شعبه دارد و از 360 دفتر آن، نزدیک به 200 دفتر در استان فارس قرار دارد.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول