اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی خبر داد

اعزام هشتمین کاروان خادمین افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات به نجف اشرف

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: هشتمین کاروان خادمین افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با 47 نیروی تخصصی به نجف اشرف اعزام شد.

اعزام هشتمین کاروان خادمین افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات به نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جعفر دهنوی عصر امروز در حاشیه مراسم بدرقه هشتمین کاروان خادمین افتخاری این ستاد، اظهار داشت: هشتمین کاروان خادمین افتخاری این ستاد که همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عازم عتبات مقدس عالیات شدند.

وی ادامه داد: این گروه شامل 47 نیروی تخصصی و فنی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی و مشهد مقدس است که به مدت یک ماه در عملیات ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (ص) در حرم مطهر امیرمؤمنان (ع) در نجف اشرف همکاری می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان و عشق و ارادت بی‌بدیل مردم خراسان رضوی به خاندان عصمت و طهارت میزان کمک‌های این استان به پروژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) را بیش از 5 هزار میلیون ریال اعلام کرد و ارسال بیش از 700 تن سیمان و میلگرد را به عنوان بخش دیگری از کمک‌های مردم ولایتمدار خراسان رضوی در راستای عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار برشمرد.

دهنوی با اشاره به پیشرفت 45 درصدی بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) یادآور شد: این صحن به عنوان بزرگ‌ترین صحن اماکن زیارتی جهان اسلام با وسعتی بالغ بر 216 هزار متر مربع و برآورد هزینه‌ای بالغ بر 1500 میلیارد تومان در حرم مولای متقیان (ع) درحال ساخت است.

وی افزود: این پروژه به صورت مشارکتی و با همکاری و همدلی نیروهای متخصص از استان‌های مختلف کشور و با نظارت ستاد معین مرکزی بازسازی عتبات عالیات درحال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به اعزام 218 نیروی تخصصی از ابتدای سال جاری تاکنون از علاقمندان به همکاری افتخاری در بازسازی عتبات عالیات مقدسه دعوت کرد به دفاتر این ستاد در 29 شهر استان  یا دفتر مرکزی این ستاد در خیابان طبرسی مشهد مقدس مراجعه  نمایند.

دهنوی در پایان شماره حساب 0120200000000 بانک ملی ایران به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی را برای جذب کمک‌های نقدی اعلام کرد و از علاقمندان خواست نذورات خود را به این حساب واریز یا به ستاد مرکزی یا ستادهای شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/2202/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول