اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به عدم افزایش رشته‌های جدید دانشگاهی اتفاق افتاده است

افت شدید جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور بناب

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: میزان جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور بناب با توجه به عدم افزایش رشته‌های جدید دانشگاهی افت داشته است.

افت شدید جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب حسن غفوریان عصر امروز در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بناب با ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه، اظهار داشت: با وجود افت دانشجو در مراکز دانشگاهی و با توجه به عدم افزایش رشته‌های جدید دانشگاهی در مرکز بناب، شاهد افت شدید دانشجو در پیام نور بناب هستیم.

وی ادامه داد: برای برون‌رفت از وضع موجود سعی کردیم بسترهای لازم را در این خصوص فراهم کنیم و موقعیت خود را همچنان در سطح استان آذربایجان شرقی حفظ کنیم، بنابراین همچنان به دنبال حفظ شاخص‌ها در این مرکز هستیم.

احداث فضای جدید اداری و آموزشی در مرکز بناب

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اشاره به در حال احداث بودن فضای جدید اداری و آموزشی در مرکز بناب از اتمام تکمیل و احداث بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی منطقه در دانشگاه پیام نور مرکز بناب خبر داد و خاطر نشان کرد: این مجموعه بزرگ در روزهای آینده در این مرکز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غفوریان، آغاز احداث ساختمان فرهنگی و افزایش رشته‌های جدید را از برنامه‌های این دانشگاه در سال آینده اعلام کرد و از اساتید خواست تا برای تشویق و ترغیب دانشجویان برای ادامه تحصیل در این مرکز تلاش کنند.

رویکرد علمی دانشگاه پیام نور بناب

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در این نشست، رویکرد دانشگاه پیام نور را رویکرد علمی اعلام کرد و ابراز داشت: با توجه به کاهش تعداد دانشجو و عدم تشکیل کلاس‌های درسی در برخی رشته‌ها و همچنین تکمیل موظفی اساتید مرکز و حتی اعضای علمی مراکز و واحدهای همجوار موجب شده تا فعلاً نتوانیم به همکاری با برخی اساتید ادامه دهیم.

علی قربانی اضافه کرد: درس هیچ یک از اساتید این مرکز به دلیل مسائل سیاسی قطع نشده و چنین تفکری در این مرکز وجود ندارد.

اعتقاد اساتید به ضوابط دانشگاه

وی اضافه کرد: اساتیدی که با این مرکز همکاری دارند باید به ضوابط دانشگاه نیز اعتقاد راسخ داشته باشند و برخورد با دانشجو طوری نباشد که دانشجو احساس کند دانشگاه‌های دیگر نسبت به دانشگاه پیام نور برتری و ارجحیت دارند.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب در پایان عنوان داشت: اساتید سعی کنند نقاط قوت را به دانشجویان بیان کرده و آنها را به تحصیل در این دانشگاه ترغیب کنند که این موضوع دغدغه اصلی مسئولان دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام/60004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول