اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات آبادان و خرمشهر داشته باشند

امام جمعه آبادان از نمایندگان مردم در مجلس خواست که نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم آبادان و خرمشهر داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات آبادان و خرمشهر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در آستانه عید نوروز و ورود کاروان‌های راهیان نور به آبادان قرار داریم در همین راستا مسئولان باید فضای شهر را برای ورود میهمانان نوروزی و راهیان نور آماده کنند.

وی با اشاره به وجود کمبودها و مشکلات فراوان در این منطقه افزود: پرونده بازسازی شهرهای آبادان و خرمشهر بسته شده است ولی مشکلات و نارسایی‌های جنگ همچنان در این شهرها وجود دارند.

امام جمعه آبادان به آمار بالای بیکاری در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: بودجه فرهنگی این شهرها با توجه به اینکه مهد و دروازه ورود تشیع به ایران هستند باید افزایش یابد.

وی در ادامه آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران 100 درصد مردمی‌ است و این قشر در انقلاب اسلامی به دنبال استقرار حکومت اسلامی بودند.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه دشمن با تحریم و محاصره اقتصادی قصد دارد از مردم ایران انتقام بگیرد، عنوان کرد: بیداری اسلامی و اکثر انقلاب‌هایی که در سراسر جهان در حال رخ دادن است نتیجه و الگو گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی در پایان از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس خواست که نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم آبادان و خرمشهر داشته باشند.

انتهای پیام/72001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول