اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی‌جزایری:

آمریکا به اهداف شوم خود در سوریه دست نمی‌یابد

خطیب جمعه اهواز با اشاره به برگزاری نشست ژنو 2 گفت: این نشست بالاخره با شکست دشمنان سوریه همراه بود و آمریکا و هم‌پیمانان این کشور نتوانستند به اهداف شوم خود در سوریه برسند و در آینده نیز دست نخواهد یافت

آمریکا به اهداف شوم خود در سوریه دست نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار کرد: امام خمینی (ره) خدمات بسیاری به مردم ایران کرده و امروز امنیتی که در کشور وجود دارد به دلیل رشادت‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید به کشور بازگشت و این در حالی بود که در سال‌های تبعید غریبانه غم وفات فرزند بزرگوارش را نیز تحمل کرد.

خطیب جمعه اهواز با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر گفت: هدف امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قیام علیه ظلم رژیم ستم شاهی پهلوی تنها سربلندی اسلام و رضایت خداوند بود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ورود امام خمینی (ره ) به کشور، حکومت ستم شاهی پهلوی نیز فرو ریخت و تاج و تخت نظام شاهنشاهی برای همیشه از کشور برداشته شد.

موسوی جزایری با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت مردم بود تصریح کرد: بسیاری از مردم دوران ستم شاهی پهلوی را درک کرده‌اند و می‌دانند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با چه مشقت‌هایی پیروز شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نشست ژنو 2 گفت: این نشست بالاخره با شکست دشمنان کشور سوریه همراه بود و امریکا و هم پیمانان این کشور نتوانستند به اهداف شوم خود در سوریه برسند.

انتهای پیام/72001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول